News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
عالمی خبریں Share your views
داعش کا مغربی ملکوں پر حملوں میں اضافے پر زور [وائس آف امریکہ اردو] 10 Jan, 2017

اسلامک اسٹیٹ کے ہفتہ وار آن لائن جریدے النباء کی 5 جنوری کی اشاعت میں ایک مضمون میں کہا گیا ہے کہ ایک توحيد پرست اپنی ذات میں خود ایک فوج ہے اور وہ منکروں کی سرزمین پر حملوں کا جشن مناتا ہے۔

عسکریت پسند گروپ اسلامک اسٹیٹ اپنی انٹر نیٹ کی مہم میں اضافہ کرتے ہوئے مغربی دنیا میں اپنے حامیوں پر زور دے رہا ہے کہ وہ اپنے آبائی ملکوں میں حملوں میں اضافہ کریں۔

حملوں پر اکسانے کی اس آن لائن مہم میں گروپ تفصيل کے ساتھ یہ بھی بتا رہا ہے کہ خام کیمیائی ہتھیار کیسے بنائے جاتے ہیں۔

گروپ کے لیے پراپیگنڈہ کرنے والے افراد اپنے راہنماؤں کے اس بنیادی مقصد کو بھی پوشیدہ نہیں رکھ رہے کہ مغربی طاقتوں کو دهشت گرد گروپ اسلامک اسٹیٹ کی خود ساختہ خلافت کے خلاف جنگ کرنے کی بجائے انہیں اپنی اندرونی سیکیورٹی ضروريات پر توجہ مرکوز کرنے پر مجبور کیا جائے۔

حالیہ مہینوں میں اسلامک اسٹیٹ کے زیر قبضہ علاقوں میں نمایاں طور پر کمی ہوئی ہے۔

واشنگٹن میں قائم ایک تھنک ٹینک مڈل ایسٹ ریسرچ انسٹی ٹیوٹ نے، جو اسلامک اسٹیٹ کی آن لائن سرگرمیوں کی نگرانی کر رہاہے، کہا ہے کہ گروپ کے پراپیگنڈے میں اپنے حامیوں پر زور دیا گیا ہے کہ وہ اپنے دشمنوں پر حملے کر کے انہیں تھکا دیں۔

اسلامک اسٹیٹ کے ہفتہ وار آن لائن جریدے النباء کی 5 جنوری کی اشاعت میں ایک مضمون میں کہا گیا ہے کہ ایک توحيد پرست اپنی ذات میں خود ایک فوج ہے جو منکروں کی سرزمین پر حملوں کا جشن مناتا ہے۔

مضمون میں جن حملوں کی ذکر کیا گیا ہے ان میں آرلینڈو میں ہم جنس پرستوں کے ایک نائٹ کلب پر ہونے والا حملہ شامل ہے جس میں 49 افراد ہلاک ہو گئے تھے۔ اسی طرح مضمون میں فرانس کے شہر نائس اور برلن کی کرسمس مارکیٹ پر حملوں کا حوالہ دیا گیا ہے۔

جریدے میں کہا گیا ہے کہ مغربی دنیا کے فوجیوں اور پولیس اہل کاروں کو تھکا دیں اور ان کی حکومتوں اس پر شرمندہ کریں کہ وہ اپنے ملک کا دفاع کرنے میں ناکام رہی ہیں۔

حال ہی میں ٹیلی گرام نے القاعدہ نواز ایک چینل کی ایک ویڈیو جاری کی ہے جس میں مسلمانوں کو مغرب اور روس پر حملوں کے لیے اکسایا گیا ہے۔

جیسے جیسے شام کا تنازع طول پکڑ رہا ہے، شام اور عراق میں جہادی جنگجو اور ان کی پر اپیگنڈہ ٹیمیں اور مغرب میں ان کے اتحادی سماجی رابطوں کے کئی پلیٹ فارموں پر سرگرم ہو گئے ہیں۔

بیلجیئم اور فرانس میں اسلامک اسٹیٹ کے حملوں میں مارے جانے والے تین امریکیوں کے خاندانوں نے پیر کے روز ٹوئیٹر کے خلاف ایک مقدمہ دائر کیا جس میں کہا گیا ہے کہ یہ ادارہ دهشت گرد گروپ کے ارکان کو اپنا پلیٹ فارم استعمال کرنے سے روکنے میں ناکام ر ہا ہے۔


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal