News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
میجر مدثر صغیر شہید تمام فوجی اعزازات کے ساتھ سپردِ خاک     حکومت کی توجہ کمیشن کے حصول کیلئے صرف سڑکیں اور بل بنانے پرہے،آصف زرداری     کشیدہ حالات، اسکول کی عمر کے افغان بچے عدم توجہی کا شکار     نوازشریف کیجانب سےکی گئی ہرمتنازعہ تقرری کی پڑتال کریںگے: نعیم الحق     کراچی: کروڑ پتی مالکن کاملازم بچے پر بہیمانہ تشدد     کراچی سمیت دیگر شہروں کے میئرزکو اختیارات ملنے چاہیے، فاروق ستار     مصطفٰی کمال کاعوامی مسائل کے حل کے لیے احتجاجی تحریک شروع کرنے کا اعلان      کراچی کے افق پر پہلی مرتبہ جنگی طیاروں کا فلائی پاسٹ     یومِ پاکستان پر یادگار تحفہ، برج خلیفہ سبز ہلالی پرچم میں بدل گیا     آصف زرداری سے چودھری برادران کی ملاقات، اتحاد پر تبادلہ خیال     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
The Prophet Muhammad's (P.B.U.H) House Model 3D Pictures The Prophet Muhammad's (P.B.U.H) House Model 3D Pictures
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
عالمی خبریں Share your views
استنبول دهشت گرد حملہ، ازبک جہادی کی تلاش [وائس آف امریکہ اردو] 11 Jan, 2017

ترک میڈیا کی رپورٹس کے مطابق 40 سے زیادہ مشتبہ افراد میں سے ، جنہیں پکڑا گیا ہے، نصف درجن کا تعلق وسطی ایشیائی ملکوں سے ہے۔

ترک حکام نے استنبول کے ایک نائٹ کلب میں سال نو کے موقع پر حملے کے سلسلے میں کئی درجن افراد کو پکڑا ہے جن کا تعلق وسطی ایشیا سے ہے۔

اس حملے میں 39 افراد ہلاک ہو گئے تھے۔

ترک حکام کا کہنا ہے کہ انہوں نے عبدالقار ماشاریپوف نامی ایک ازبک شخص کو حملے کے سرغنہ کے طور پر شناخت کیا ہے۔ وہ ابھی تک مفرر ہے اور حکام کا کہنا ہے کہ اسے پکڑنے کے لیے ایک بڑی مہم جاری ہے۔

اسلامک اسٹیٹ نے اس حملے کی ذمہ داری قبول کرنے کا دعویٰ کیا تھا۔

ترک حکومت کا خیال ہے کہ وسطی ایشیا سے تعلق رکھنے والی مختلف قومیتوں کے لوگوں کا ایک بڑا گروپ اس حملے میں ملوث تھا۔

ترک میڈیا کی رپورٹس کے مطابق 40 سے زیادہ مشتبہ افراد میں سے ، جنہیں پکڑا گیا ہے، نصف درجن کا تعلق وسطی ایشیائی ملکوں سے ہے۔

ترک اخبار حریت کی ایک رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ماشاریپوف 15 دسمبر کو ، وسطی ایشیائی ملک قونیہ کے صوبے اناطولیہ سے حملوں کی نیت سے آیا تھا۔

اخبار کے مطابق تازہ ترین معلومات میں بتایا گیا ہے کہ قونیہ میں اسلامک اسٹیٹ کے ایک گروپ نے ، جو ازبک افراد پر مشتمل تھا، ماشاریپوف کو آمدروفت کی سہولت مہیا کی تھی۔

ترکی ایک عرصے سے اسلامک اسٹیٹ میں شمولیت کی غرض سے شام اور عراق جانے والے وسطی ایشیائی ملکوں کے سینکڑوں جہادیوں کے لیے ایک گذر گاہ رہا ہے۔

ایک انٹیلی جینس گروپ صوفان کے مطابق عراق اور شام میں لڑنے والے تقریباً 4700 جنگجو روس کی سابقہ ریاستوں قازقستان، ترکمانستان ، تاجکستان، ازبکستان اور کرغرستان سے آئے ہیں۔

لیکن اسلامک اسٹیٹ کو دونوں ملکوں میں جنگ کے میدانوں میں مسلسل ناکامیوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

جانز پاکنز یونیورسٹی میں وسطی ایشیا امور کے ایک تجزیہ کار جان ڈیلے کا کہنا ہے کہ ترکی کی جانب سے شام اور عراق کی اپنی سرحدوں پر سیکیورٹی انتظامات سخت کر دیے جانے کے باوجود وسطی ایشیائی ملکوں کے جہادی اپنی آمد و رفت با آسانی جاری رکھنے کے قابل ہیں اور وہ اپنی نظریں غیرملکی اہداف پر جمائے ہوئے ہیں۔

جان ڈیلے کا کہنا ہے کہ میرا خیال ہے کہ ترکی ان کی ہیٹ لسٹ کے اولین اگلے درجوں پر ہے۔


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal