News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
شاہ رخ خان کو بلندیوں پر پہنچانے والی معروف شخصیت چل بسی!     کیا اوباما کے بعد غیر ملکی امداد کا معاملہ غیر یقینی ہوگا؟     سائنسدانوں نے مردوں میں کینسر کی بڑی وجہ بتا دی!     اوباما کا میننگ کی قید میں کمی کے اقدام کا دفاع     امریکہ روس پر اعتماد نہیں کر سکتا: نِکی ہیلی     کمیٹی کی جانب سے بطور وزیر دفاع، میٹس کے نام کی منظوری     گورنر سندھ کی تقرری پر ایم کیو ایم پاکستان کو اعتماد میں لیا جائے: فاروق ستار کا مطالبہ     پیپلزپارٹی بلاول بھٹو کی قیادت میں کل لاہورسےفیصل آباد ریلی نکالے گی     کشمیری عوام کا مطالبہ حق خودارادیت ہے: وزیراعظم     لاہور:عمران خان اتنے کپڑے نہیں تبدیل نہیں کرتے جتنے بیان بدلتے ہیں،آصف کرمانی     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Sindh High Court Gives Last Chance In Facebook Account Case Sindh High Court Gives Last Chance In Facebook Account Case
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kuwait starts visa issuance to Pakistanis Kuwait starts visa issuance to Pakistanis
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
پاکستان کی خبریں Share your views
فوجی عدالتوں کی مدت میں توسیع کا مطالبہ [وائس آف امریکہ اردو] 11 Jan, 2017

اسفند خان کی والدہ کا کہنا تھا کہ اگر حکومت فوجی عدالتوں کی مدت میں توسیع نہیں کرتی تو یہ اے پی ایس اور باچاخان یونیورسٹی حملوں میں مرنے والوں کے خون کو بھلانے کے مترادف ہو گا۔

پشاور کے آرمی پبلک اسکول پر دو سال قبل دہشت گرد حملے میں موت کا شکار ہونے والے بچوں کے والدین نے حکومت سے فوجی عدالتوں کی مدت میں توسیع کا مطالبہ کرتے ہوئے متنبہ کیا ہے کہ بصورت دیگر وہ پارلیمنٹ کے سامنے احتجاجی دھرنا دیں گے۔

16 دسمبر 2014ء کو ہونے والے اس حملے میں 130 سے زائد بچوں سے 150 افراد ہلاک ہو گئے تھے۔ اس واقعے کے بعد نہ صرف ملک سے دہشت گردی و انتہا پسندی کے خاتمے کے لیے قومی لائحہ عمل وضع کیا گیا بلکہ دہشت گردی کے مقدمات کی جلد سماعت کے لیے آئین میں ترمیم کر کے فوجی عدالتیں بھی قائم کی گئی تھیں۔

ان عدالتوں کی دو سالہ مدت گزشتہ ہفتے ختم ہو گئی تھی اور تاحال ان کی توسیع کے بارے میں حکومت سیاسی جماعتوں کے مشاورت کر رہی ہے اور اس کا کہنا ہے کہ اس بارے میں فیصلہ اتفاق رائے سے ہی کیا جائے گا۔

بدھ کو ’اے پی ایس‘ حملے کے متاثرہ بچوں کے والدین نے پشاور میں ایک پریس کانفرنس کے دوران کہا کہ جب تک اس حملے کے اصل ذمہ داروں کو سزائیں نہیں مل جاتیں وہ لوگ چین کے نہیں بیٹھیں گے۔

اسکول حملے میں مرنے والے بچے اسفند خان کی والدہ نے پریس کانفرنس میں کہا کہ فوجی عدالتوں کا قیام ان کے بچوں پر ہونے والے حملے کے بعد عمل میں آیا تھا اور ان عدالتوں سے ان کے بقول دہشت گردوں کو ملنے والی سزاؤں نے ملک میں قیام امن کے لیے بڑا کردار ادا کیا۔

اسکول پر حملہ کرنے والے سکیورٹی کی جوابی کارروائی میں مارے گئے تھے جب کہ اس حملے کے پانچ سہولت کاروں کو فوجی عدالتوں سے موت کی سزا سنائی گئی تھی۔

تاہم اس حملے کی ذمہ داری قبول کرنے والی کالعدم تنظیم تحریک طالبان پاکستان کے سرکردہ کمانڈر تاحال قانون کی گرفت میں نہیں آسکے ہیں۔

اسفند خان کی والدہ کا کہنا تھا کہ اگر حکومت فوجی عدالتوں کی مدت میں توسیع نہیں کرتی تو یہ ’اے پی ایس‘ اور باچاخان یونیورسٹی حملوں میں مرنے والوں کے خون کو بھلانے کے مترادف ہو گا۔

ان کے بقول اگر ان کے مطالبات تسلیم نہ کیے گئے تو وہ ان کی منظوری تک پارلیمنٹ کے سامنے احتجاجی دھرنا دیں گے۔

بعض غیرجانبدار مبصرین بھی یہ کہہ چکے ہیں کہ چونکہ ملک میں سول عدالتوں میں دہشت گردی کے مقدمات کی سماعت کے لیے موثر اقدام اور اصلاحات موجود نہیں ہیں لہذا فوجی عدالتوں کی مدت میں توسیع کرنے میں کوئی مضائقہ نہیں۔


    View News As Image
    Post Your Comments
    Select Language:    
    Type your Comments / Review in the space below.

    Name: Email:(Will not be shown) City:
    Enter The Code:

     
    Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
    Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
    Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

    UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal