News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
پاکستانی صدر کی طرف سے بھارت کو مذاکرات کی دعوت     آرمی چیف کاپاکستان سے فسادیوں کےخاتمے کا عہد     صدر ممنون حسین کا یوم پاکستان پر پیغام     افغانستان میں داعش کو رواں سال شکست دیں گے: امریکی فورسز     سیاسی و عسکری قیادت کا یوم پاکستان پر اتحاد اور عزم کا پیغام     لندن : برطانوی پارلیمنٹ پر حملہ، ہلاکتوں کی تعداد 5 ہوگئی، 40 سے زائد زخمی     صدر ٹرمپ کی ایرانیوں کو نوروز کی مبارک باد     یوم پاکستان :سلام آباد میں 31 اور چاروں صوبائی دارالحکومتوں میں صبح کا آغاز21 اکیس توپوں کی سلامی سے کیا گیا      یوم پاکستان :مزار اقبال پر گارڈز کی تبدیلی کی پر وقار تقریب کا انعقاد     برطانوی وزیراعظم تھریسا مے کی پارلیمنٹ حملے کی شدید مذمت     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
The Prophet Muhammad's (P.B.U.H) House Model 3D Pictures The Prophet Muhammad's (P.B.U.H) House Model 3D Pictures
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> BBC Urdu
عالمی خبریں Share your views
ڈونلڈ ٹرمپ کے کاروبار سے علیحدگی کے اعلان پر شدید تنقید [بی بی سی اردو] 12 Jan, 2017
ڈونلڈ ٹرمپ

امریکہ کے سرکاری دفتر برائے اخلاقیات کے سربراہ والٹر شاب نے نومنتخب امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو ان کی پریس کانفرنس کے بعد شدید تنقید کا نشانہ بنایا ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے صدر بننے کے بعد اپنی پہلی پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے اعلان کیا تھا کہ وہ اپنے دورِ صدارت میں کاروبار سے بالکل علیحدہ رہیں گے اور ان کا تمام کاروبار ان کے دونوں بیٹوں کے حوالے ہو گا۔

والٹر شاب نے کہا کہ وہ ڈونلڈ ٹرمپ کے اس اعلان سے بہت پریشان ہیں اور پچھلے 40 سال میں کسی بھی امریکی صدر نے ایسا نہیں کیا۔

'ان کے بیٹے ابھی بھی کاروبار چلا رہے ہیں اور ظاہر ہے کہ وہ ڈونلڈ ٹرمپ جانتے ہیں کہ ان کی ملکیت میں کیا کیا ہے۔'

والٹر شاب نے کہا کہ ڈونلڈ ٹرمپ کو اپنے کاروبار سے مکمل طور پر علیحدہ ہو جانا چاہیے کیونکہ سرکاری نوکری کے اپنے کچھ ضوابط ہوتے ہیں۔ 'میں امید کر رہا تھا کہ کاش حالات ایسے نہ ہوتے اور مجھے ایسے ریمارکس دینے کی ضرورت پڑتی۔'

والٹر شاب کے ادارے نے ڈونلڈ ٹرمپ کو مشورہ دیا تھا کہ کاروبار میں اپنے حصوں کو بیچ کر ملنے والی رقم ایک آزاد مینیجر کے زیرِ نگرانی میں چلنے والے ٹرسٹ میں جمع کرا دیں۔

انھوں نے کہا کہ وہ خوشی خوشی ڈونلڈ ٹرمپ کو کاروبار سے علیحدہ ہونے کے لیے 'بہتر مشورہ' دینے کے لیے تیار ہیں۔

اس سے قبل ڈونلڈ ٹرمپ کے وکیل نے کہا تھا کہ نو منتخب صدر کو اپنی محنت سے بنائے ہوئے کاروبار کو ختم کرنے کو نہیں کہا جائے گا۔

واضح رہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ اپنی پہلی پریس اس پس منظر میں کر رہے تھے جب امریکی میڈیا میں ایسی خبریں چل رہی ہیں کہ روسی خفیہ اداروں نے مسٹر ٹرمپ کو ذاتی طور پر زیر کرنے والا مواد حاصل کر لیا ہے جس میں ان کے کاروباری معاملات کے علاوہ ان کی عیاشیوں کی ویڈیو بھی شامل ہیں۔

انھوں نے اس پریس کانفرنس میں کہا کہ ایسی خبریں کہ روسی خفیہ اداروں کے پاس کچھ ایسا مواد موجود ہے جو ان کے لیے شرمساری کا باعث بن سکتا ہے، بالکل 'جعلی' اور 'فرضی' ہیں اور کچھ 'ذہنی مریضوں' نے انھیں اکٹھا کیا ہے۔

نومنتخب صدر کی پریس کانفرنس کے دوران زیادہ تر سوالات روس کی مبینہ ہیکنگ کے حوالے سے تھے۔


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal