News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
شیخوپورہ: سی ٹی ڈی کی کارروائی،4دہشتگرد ہلاک،2فرار     ڈونلڈ ٹرمپ کے روس کے حق میں بیانات سے اوباما انتظامیہ پریشان     سردی کے موسم میں مولی کے ان گنت فوائد     ٹرمپ پر خاتون کی طرف سے ہتک عزت کا دعویٰ     بھارت اترپردیش میں سیکڑوں مسلمان لڑکیوں کو اغوا کے بعد ہندو بنانے کا انکشاف     صلاح الدین ایوبی نے مکہ اور مدینہ پر حملے کی دھمکی دینے والے عیسائی بادشاہ کو شکست فاش کیسے دی     بالوں کو چمکدار اور گرنے سے بچانے کے لیے آزمودہ نسخے     لاہور سمیت پنجاب بھر میں دھند کے ڈیرے ، فلائٹ آپریشن متاثر     سر کی خشکی دور کرنے کے لیے ایسپرین استعمال کیجئیے     تحریک آزادی کشمیر کو دبانے کے لیے بھارت کا بھیانک منصوبہ بے نقاب     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Sindh High Court Gives Last Chance In Facebook Account Case Sindh High Court Gives Last Chance In Facebook Account Case
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kuwait starts visa issuance to Pakistanis Kuwait starts visa issuance to Pakistanis
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Neo
پاکستان کی خبریں Share your views
پاناما کیس کی اہم سماعت: شریف خاندان کے بیانات میں تضاد ہے،سپریم کورٹ [نیو] 12 Jan, 2017

اسلام آباد:پاناما کیس میں عدالتی بینچ کا کہنا ہے کہ شریف خاندان کے بیانات میں تضاد ہے،وزیر اعظم نے خود کہاتھا کہ ان کی زندگی کھلی کتاب کی مانند ہے تاہم اس کتاب کے کچھ صفحات غائب ہیں۔

وزیر اعظم نے سچ بولا یا انکے بیٹے نے؟  اگر ایک نے سچ بولا تو دوسرے کا بیان سچ نہیں ہو گا

اگر وزیراعظم نے پورا سچ نہیں بولا تو کیا یہ غلط بیانی نہیں ہوگی، جبکہ وزیراعظم کے وکیل نے موقف اختیار کیا کہ  ان کے موکل نے کوئی غلط بیانی نے نہیں کی عوام کے منتخب نمائندے کو نااہل قرار دینامعمولی بات نہیں،وزیراعظم کے وکیل کل بھی اپنے دلائل جاری رکھیں گے۔

پاناما کیس کی سماعت آج بھی ہوئی جس میں جسٹس اعجاز الاحسن نے ریمارکس دیئے ہیں کہ وزیراعظم نے اپنے خطاب میں دبئی فیکٹری کااعتراف کیا ۔ انہوں نے وزیراعظم کے وکیل کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ  اس اعتراف کے بعد  بار ثبوت بھی آپ پر ہے۔ جسٹس آصف سعید کھوسہ کا کہنا ہے کہ آپ کو عدالت کو مطمئن کرنا ہوگا، بادی النظر میں نواز شریف کی پیش کردہ دستاویزات واضح نہیں ،جسٹس گلزار نے سوال اٹھایا کہ کیا دبئی فیکٹری کا وجوو تھا بھی نہیں۔وزیراعظم کے وکیل مخدوم علی خان نے عدالت کے روبرو اپنے موکل کا قوم سے خطاب پڑھ کرسنایا۔انہوں نے دلائل دیئے کہ وزیراعظم نے اپنے خطاب کہا تھا کہ جدہ فیکٹری کا سرمایہ بچوں نے کاروبار کے لیے استعمال کیا،بچوں سے متعلق کاروبار شروع کرنے کا لفظ استعمال نہیں کیا۔مخدوم علی خان کا کہنا تھا کہ نواز شریف دبئی فیکٹری کے کبھی ڈائریکٹر نہیں رہے ،پی ٹی آئی کی درخواست اور دلائل میں تضاد ہے، ان کا کہنا تھا کہ درخواست گزار نے تو تحائف کے معاملے پر بھی وزیر اعظم کو نااہل قرار دینے کا کہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: وزیراعظم اپنے والد کی رقم استعمال کر سکتے ہیں،لیکن ذمہ دار دونوں کے نہیں، فواد چوہدری

درخواست گزار کے مطابق نواز شریف آرٹیکل 62 کے تحت ناہل ہو گئے جبکہ آرٹیکل 62 کے تحت نااہلی پر کسی عدالتی فورم کا فیصلہ ہونا ضروری ہے۔اس موقع پر جسٹس اعجازالاحسن نے ریمارکس دیئے کہ سوال یہ ہے کہ دبئی فیکٹری کے لیے رقم دبئی کیسے گئی ،انہوں نے وزیر اعظم کے وکیل کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ آپ کے موکل نے اپنے خطاب میں دبئی میں فیکٹری لگانے کا اعتراف کیا ،اس اعتراف کے بعد بارثبوت بھی آپ پر ہے،یہ بھی بتانا ہوگا کہ لندن جائیدادیں وزیر اعظم کے بچوں کی ہیں یا کسی اور کی ،بینچ کے سربراہ جسٹس آصف سعید کھوسہ نے کہا کہ اس حوالے سے آپ کو عدالت کو مطمئن کرنا ہوگا ،نواز شریف کی وضاحت سے معاملہ کلیئر نہیں ہوتا جبکہ جسٹس گلزار احمد نے سوال اٹھایا کہ کیا دبئی مل کا کوئی وجود تھا بھی یا نہیں؟؟؟

یہ خبربھی پڑھیں: عمران خان جھوٹ ،الزامات اور احتجاجی سیاست کے بادشاہ ہیں،مریم اورنگزیب،طلال چودھری


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal