News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
سائنس اور ٹیکنالوجی Share your views
ایک نئی دنیا 40 نوری سال کے فاصلے پر ہو سکتی ہے [وائس آف امریکہ اردو] 23 Feb, 2017

یہ ایک چھوٹا اور ٹھنڈا ستارہ ہے اس لیے وہ ایک ایسا علاقہ ہے جہاں زندگی خارج ازامکان نہیں۔ اس شمسی نظام کے یہ تینوں سیارے ایسے ہیں جن پر پانی اور ممکنہ طور پر کسی شکل میں زندگی موجود ہو سکتی ہے۔

ماہرین فلکیات نے نظام شمسی کے قریب زمین کے سائز کے سات سیارے دریافت کیے ہیں جن میں تین کے متعلق ان کا کہنا ہے کہ ان میں پانی موجودگی کا امکان ہے ۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ اس دریافت سے کرہ ارض باہر زندگی کی موجودگی کے امکان کو تقویت ملی ہے۔

اس ستارے کو ٹی آر پی پی آئی ایس ٹی ون کا نام دیا گیا ہے جو زمین سے 40 نوری سال کے فاصلے پر ہے۔ ایک نوری سال وہ فاصلہ ہے جو روشنی ایک سال میں طے کرتی ہے۔ روشنی کی رفتار ایک لاکھ 86 ہزار میل فی سیکنڈ ہے۔

سائنس دانوں کا کہنا ہے ایک عام مسافر جیٹ طیارے کی رفتار سے یہ سفر طے کرنے میں 4 کروڑ 40 لاکھ سال لگ سکتے ہیں۔

ناسا کی چیف سائنٹسٹ ٹامس زوربچن نے کہا ہے کہ یہ دریافت صرف دوسری زمین کی ہی دریافت نہیں ہے بلکہ اس سے کہیں بڑھ کر ہے۔

سائنسی جریدے جنرل میں شائع ہونے والی رپورٹ کے مطابق ان کا کہنا تھا کہ یہ سیارے ہمارے نظام شمسی سے باہر 35 سو سے زیادہ دریافت کیے جانے والے اجرام فلکی میں شامل ہیں۔

بیلجیئم میں قائم یونیورسٹی آف لیگے کے ایک ماہر فلکیات مائیکل گیلون نے بتایا کہ یہ پہلا موقع ہے کہ ایک ساتھ ایک ہی سورج کے گرد گردش کرنے والے زمین کے حجم کے اتنے زیادہ سیارے دریافت ہوئے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ سائنس دانوں کی توجہ زمین کے سائز کے ان چٹانی سیاروں پر تھی جہاں کا درجہ حرارت مناسب ہو، تاکہ اگر وہاں پانی موجود ہو تو وہ مائع حالت میں ہو، جو زندگی کے وجود کی ایک ضروری شرط ہے۔

انہوں نے بتایا کہ ہم نے ان سیاروں کی دریافت سے زمین سے باہر زندگی کا کھوج لگانے کی سمت ایک نمایاں کامیابی حاصل کی ہے۔

ٹی آر اے پی پی آئی ایس ٹی ون کا قطر ہمارے سورج کے تقریباً 8 فی صد کے مساوی ہے ۔ گیلون کا کہنا ہے کہ چونکہ یہ ایک چھوٹا اور ٹھنڈا ستارہ ہے اس لیے وہ ایک ایسا علاقہ ہے جہاں زندگی خارج ازامکان نہیں ہے۔ یہ تینوں سیارے ایسے ہیں جن پر پانی موجود ہو سکتا ہے اور یہ بھی ممکن ہے کہ وہاں کسی شکل میں زندگی بھی موجود ہو۔

سائنس دانوں کا کہنا ہے کہ اگر وہاں اس وقت زندگی موجود نہ بھی ہو تو بھی وہاں زندگی نشوونما پا سکتی ہے۔

ٹی آر اے پی پی آئی ایس ٹی ون کم ازکم 50 کروڑ سال پرانا ہے اور اس کی کل زندگی کا اندازہ 10 ٹریلین سال لگایا گیا ہے۔ جب کہ سورج تخمینے کے مطابق اپنی 10 ارب سال کی زندگی کا نصف حصہ گذار چکا ہے۔

نیدرلینڈز کے ماہر فلکیات ایگنس سنیلن نے اپنے ایک مضمون میں لکھا ہے کہ مزید چند ارب سا ل کے بعد جب سورج ٹھنڈا پڑ جائے گا اور اس کا نظام خاتمے کی جانب بڑھنے لگے گا، تو ٹی آر اے پی پی آئی ایس ٹی ون ایک نوخیز ستارہ ہوگا۔

ان کا کہنا ہے کہ ٹی آر اے پی پی آئی ایس ٹی ون میں ہائیڈروجن جلنے کی رفتار اتنی کم ہے کہ وہ مزید 10 ٹریلین سال تک زندہ رہ سکتا ہے۔ جو وہاں زندگی کی افزائش کے لیے کافی وقت ہے۔

آپ کی رائے

تبصرے دکھائیں

View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal