News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
سائنس اور ٹیکنالوجی Share your views
2030 میں انسان کی أوسط عمر 90 سال ہو جائے گی [وائس آف امریکہ اردو] 22 Feb, 2017

رپورٹ کے مطابق ترقی یافتہ ملکوں میں جنوبی کوریا میں مرد وں اور عورتوں کی أوسط متوقع عمر سب سے زیادہ اور امریکیوں کی سب سے کم ہے۔

ایک نئی مطالعاتی رپورٹ میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ جنوبی کوریا کی عورتیں دنیا کی وہ پہلی خواتین ہوں گی جن کی أوسط متوقع عمر 91 سال ہوگی۔

امیریل کالج لندن اور صحت کے عالمی ادارے، ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کی تجزیاتی رپورٹ میں دنیا کے 35 صنعتی ملکوں میں زندگی کے أوسط دورانیے کا تجزیہ کیا گیا۔

مطالعاتی جائزے سے یہ ظاہر ہوا کہ سن 2030 میں لوگوں کی أوسط عمریں بڑھ جائیں گی اور زیادہ تر ملکوں میں عورتوں اور مردوں کی أوسط عمر میں موجود فرق کم ہونا شروع ہو جائے گا۔

اس وقت دنیا بھر میں خواتین مردوں کے مقابلے میں زیادہ عرصہ زندہ رہتی ہیں۔

ایک زمانے میں سائنس دانوں کا خیال تھا کہ انسان کی أوسط عمر میں 90 سال سے زیادہ اضافہ ممکن نہیں ہے۔ لیکن طبی شعبے میں ہونے والی ترقی اور سماجی پروگراموں میں بہتری نے یہ رکاوٹ دور کردی۔

امپیریل کالج لندن میں مطالعاتی ٹیم کے سربراہ ماجد عزتی کا کہنا ہے کہ بہت سے لوگ اپنے بڑھاپے میں پہلے ہی سے اچھی زندگی گذار رہے ہیں۔

وہ کہتے ہیں کہ میں یہ سوچ سکتا ہوں کہ اس معاملے میں حدودقیود موجود ہیں۔ لیکن ہم پہلے ہی اس سے کافی آگے جا چکے ہیں۔ عزتی کا اندازہ ہے کہ ایک وقت ایسا آئے گا کہ انسان کی أوسط متوقع عمر 110 یا 120 سال ہوگی۔

رپورٹ کے مطابق ترقی یافتہ ملکوں میں جنوبی کوریا میں مرد وں اور عورتوں کی أوسط متوقع عمر سب سے زیادہ اور امریکیوں کی سب سے کم ہے۔

تمام ملکوں میں عورتیں مردوں کی نسبت زیادہ عرصہ جیتی ہیں۔ جنوبی کوریا کے بعد، فرانس، جاپان، اسپین اور سوٹزر لینڈ میں عورتیں اوسطاً 88 سال تک زندہ رہتی ہیں۔

جنوبی کوریا میں مردوں کی أوسط متوقع عمر 84 سال تک ہے ۔ جب کہ اس سے بعد آسٹریلیا، سوٹزرلینڈ ، کینیڈا اور نیدرز لینڈ میں یہ عدد 84 کے قریب ہے۔

اس فہرست میں سب سے نیچے مقدونیہ ہے جہاں عورتیں تقریباً 78 سال زندہ رہتی ہیں، جب کہ سربیا میں مردوں کی أوسط عمر 73 سال ہے۔

مطالعاتی رپورٹ میں یہ اندازہ لگایا گیا ہے کہ امریکہ جو پہلے ہی دوسرے ترقی یافتہ ملکوں کے مقابلے میں عمر کے معاملے میں پیچھے ہے، 2030 میں اس کا گراف مزید نیچے چلا جائے گا ۔ اس سال امریکہ میں مردوں اور عورتوں کی أوسط عمر کا تخمینہ ترتیب وار 80 اور 83 سال لگایا گیا ہے جو میکسیکو اور کوریشیا کے برابر ہے۔

اس کی وجہ جزوی طور پر صحت کی عالمی دیکھ بھال کی سہولتوں کا فقدان اور نسبتاً زچہ اور بچہ کی اونچی شرح اموات اور قتل کے زیادہ واقعات اور موٹاپا ہیں۔

آپ کی رائے

تبصرے دکھائیں

View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal