News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
برطانوی شہزادے نے امریکی اداکارہ کو شاہی محل مدعو کر لیا     باپ نے غیرت کے نام پر 15 سالہ بیٹی کو قتل کردیا     فیس بک پر جعلی اکاؤنٹ، شوہر نے بیوی کو گھر سے نکال دیا      وزیر داخلہ اپنی ضمانت کی فکر کریں , قمرزماں کائرہ      اشیائے خوردو نوش کی قیمتوں میں اضافے نے عوام کو پریشان کر دیاہے , سینیٹر سراج الحق     ایرانی صدر کی روسی ہم منصب سے ملاقات، دس اقتصادی سمجھوتوں پر دستخط      شاہ رخ خان اور اکشے کمار کی فلموں کے باکس آفس پر تصادم کا خدشہ پیدا ہوگیا     موبائل پر فیس بک میسنجر استعمال کرنیوالوں کیلئے بری خبر !     بھارت نے ممتا کلکرانی کو پکڑنے کیلئے انٹرپول سے مدد مانگ لی     شہرت نے تنہا کر دیا ہے: لیڈی گاگا     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Hawksbay Beach Huts Picture & Contact Numbers For Booking Huts Hawksbay Beach Huts Picture & Contact Numbers For Booking Huts
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
سائنس اور ٹیکنالوجی Share your views
'سرطان سے ہر سال افریقہ میں پانچ لاکھ افراد ہلاک ہو جاتے ہیں' [وائس آف امریکہ اردو] 11 Mar, 2017

ڈبلیو ایچ او کے مطابق افریقہ میں سرطان سے متاثر ہونے والوں میں زیادہ تعداد چھاتی، رحم اور مثانے کے غدود کے سرطان سے متاثر ہونے والوں کی ہے۔

عالمی ادارہ صحت کا کہنا ہے کہ براعظم افریقہ میں سرطان کی وجہ سے ہر سال پانچ لاکھ افراد کی موت واقع ہو جاتی ہے جو کہ دنیا بھر میں سرطان سے ہونے والی اموات کا چھ فیصد ہے۔

ڈبلیو ایچ او کے مطابق افریقہ میں سرطان سے متاثر ہونے والوں میں زیادہ تعداد چھاتی، رحم اور مثانے کے غدود کے سرطان سے متاثر ہونے والوں کی ہے۔

ڈبلیو ایچ او کے جنیوا میں واقع صدر دفتر میں انسداد سرطان سے متعلق عہدیدار ڈاکٹر ایندری الباوی کا کہنا ہے کہ افریقہ میں سرطان کی بیماری کی وجوہات ہمیشہ واضح نہیں ہوتیں لیکن چھاتی کے سرطان کی وجہ بننے والے عوامل میں الکوحل کا استعمال، موٹاپا اور جسمانی سرگرمی کا نا ہونا ہے۔

قوت مدافعت کمزور ہونے کی وجہ سے لوگوں کے کئی بیماریوں میں مبتلا ہونے کا خدشہ زیادہ ہوتا ہے بشمول انسانی پیپلوما وائرس یعنی ایچ پی وی جو رحم کے سرطان کا موجب بنتا ہے۔

الباوی نے کہا کہ "افریقہ میں خواتین میں ایچ آئی وی کی شرح سب سے زیادہ ہے جس کی وجہ سے ایچ پی وی کے اثرات سنگین ہو جاتے ہیں۔ اس لئے متعدی بیماریوں کے مجموعی اثر سے افریقہ اور دیگر جگہوں پر رحم کے سرطان کے کیسوں کی وجہ سمجھ میں آتی ہے۔"

الباوی نے کہا کہ ایچ پی وی کے ساتھ دوسری بیماریاں بھی سرطان کا موجب بن سکتی ہیں۔ تاہم تمام سرطان مہلک نہیں ہوتے خاص طور پر جب ان کی جلد تشخیص ہو جائے۔

ڈبلیو ایچ او حکومتوں کی اس بارے میں حوصلہ افزائی کرنے میں سرگرم ہے کہ وہ ایسے اقدامات کریں جو خاص طور پر مقامی یا صحت کی بنیادی سہولت فراہم کرنے کی سطح پر کم خرچ لیکن سود مند ہوں۔

الباوی نے کہا کہ "جلد تشخیص صحت کے اخراجات کے حوالے سے نہایت اہمیت کی حامل ہے کیونکہ اگر ہم سرطان کی جلد تشخیص کر لیں تو پھر اس کے علاج کے اخراجات بھی کم ہوں گے۔ ہم زیادہ آمدن والے ملکوں کے حوالے سے یہ بات جانتے ہیں کہ سرطان کی پہلے یا دوسرے مرحلے میں تشخیص ہو جائے تو اس سے اس کے علاج کے اخراجات کم ہو جاتے ہیں۔"

انہوں نے یہ بھی کہا کہ سرطان کی جلد تشخیص کی وجہ سے زہریلی ادوایات کا استعمال بھی ممکنہ طور پر کم ہو جاتا ہے۔

ڈبلیو ایچ او کی طرف سے وضع کیے گئے راہنما اصولوں میں سرطان کی تشخیص کے کم خرچ طریقے تجویز کئے گئے ہیں جن کے تحت صحت کے کارکنوں کو اس بات کی تربیت دینا ہے کہ وہ سرطان کی ممکنہ علامات کی کس طرح تشخیص کر سکتے ہیں۔

عالمی ادارہ صحت سرطان کے مریضوں کی دیکھ بھال سے متعلق طریقوں کو بہتر کرنے کے لئے ملکوں کو مشاورت فراہم کرتا ہے جن میں صحت کا بیمہ اور دیگر طریقے بھی شامل ہیں جن سے سرطان کا علاج کروانا سستا ہو۔

الباوی نے کہا کہ یہ ایک مربوط کوشش ہے جس میں حکومتیں، اقوام متحدہ، امدادی ادارے اور کارکنان بھی شامل ہیں۔ انہوں نے کہا کہ یہ سب مل کر اس بات کا تعین کرتے ہیں کہ کن اہم شعبوں میں سرمایہ کاری سے صحت کی سہولتوں کو بہتر کیا جاسکتا ہے جس کی وجہ سے ہزاروں افراد کی زندگیوں کو بہتر کیا جا سکتا ہے۔

فیس بک فورم


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal