News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> BBC Urdu
آرٹ اور انٹرٹینمنٹ Share your views
بچہ کوئی ’پپی‘ یا 'پلہ‘ نہیں ہوتا: میرا راجپوت [بی بی سی اردو] 18 Mar, 2017
میرا راجپوت

میرا راجپوت اداکار شاہد کپور کی اہلیہ ہیں

کئی بار ہم کسی موضوع پر رائے دیتے ہوئے یہ بھول جاتے ہیں یا اس بات کا احساس ہی نہیں کرتے کہ ہم جس بات کو غلط یا نامناسب سمجھتے ہیں وہی بات کسی دوسرے کے لیے مناسب یا صحیح ہو سکتی ہے۔

ایسا ہی کچھ شاہد کپور کی اہلیہ میرا راجپوت کے ساتھ بھی ہوا۔ پچھلے ہفتے ’یوم خواتین‘ کے موقع پر انھوں نے کام نہ کرنے کے اپنے فیصلے کو درست قرار دیتے ہوئے کافی کچھ کہہ دیا۔ ان کا کہنا تھا کہ بچہ کوئی 'پپی' یا 'پلہ' نہیں ہوتا جس کے ساتھ ہم دن کا ایک گھنٹہ گزار کر کام پر چل پڑیں۔

میرا کے مطابق وہ اپنا زیادہ تر وقت اپنی بیٹی میشا کے ساتھ گزارنا چاہتی ہیں۔ یہ بات میرا کے لیے مناسب ہے لیکن بہت سی ورکنگ مدرز یعنی کام کرنے والی عورتوں کو میرا کی یہ بات سخت ناگوار گزری جو اپنے کام اور گھر کی ذمہ داریوں کو ایک ساتھ بخوبی نبھانے کی کوشش کرتی ہیں اور کچھ عورتوں کے لیے کام وقت گزارنے یا شوق کا سبب نہیں ہوتا اور جنھیں میرا کی طرح تمام آسائشیں بھی میسر نہیں ہیں یا پھر وہ خواتین کام جن کے لیے ایک مشن یا مقصد ہوتا ہے تاکہ ان کے بچوں کی بہتر پرورش اور تعلیم ہو سکے۔

میرا کے اس بیان پر شدید تنقید کے بعد شاہد کپور نے ان کا دفاع کرنے کی بھر پور کوشش کی۔ شاہد کا کہنا تھا کہ یہ میرا کی ذاتی رائے تھی اور ان کا مقصد کسی خاص طبقے یا شخص کی توہین کرنا نہیں تھا۔ جس طرح میرا کام نہیں کرنا چاہتیں اسی طرح شاہد کی سابق گرل فرینڈ کرینہ کپور اپنے بیٹے تیمور کی پیدائش کے چند ماہ بعد ہی کام پر نکل پڑیں۔ اب میرا کا اشارہ کس کی جانب تھا یہ تو پتہ نہیں لیکن بچے کے بعد کام کرنے یا نہ کرنے کا فیصلہ ہر عورت کے اپنے خود کے نظریے اور حالات پر منحصر کرتا ہے۔

فلم سازوں کی پہلی پسند نہیں

تاپسی پنوں

تاپسی پنوں نے فلم پنک میں اپنی اداکاری سے لوگوں کو متاثر کیا ہے

اداکارہ تاپسی پنوں کا کہنا ہے کہ امیتابھ بچن کے ساتھ فلم پِنک اور اکشے کے ساتھ فلم 'بیبی' کی کامیابی کے باوجود وہ فلمسازوں کی پہلی پسند نہیں ہوتیں۔

تاپسی پنوں کی فلم 'نام شبانہ' ریلیز ہونے والی ہے اس موقعے پر انھوں نے کہا کہ ایوارڈز اور باکس آفس پر فلموں کی کامیابی کے باوجود ان کی زندگی نہیں بدلی اور 'اے لِسٹ' کی ہیروئنوں میں اب تک ان کا شمار نہیں ہوتا۔ تاپسی نے سنہ 2013 میں ڈیوڈ دھون کی فلم 'چشمِ بدور' سے انڈسٹری میں قدم رکھا تھا۔

تاپسی کا کہنا تھا کہ انھیں آج بھی انتظار کرایا جاتا ہے لوگ انھیں کسی نئے پراجیکٹ میں لینے سے پہلے ان کی فلم 'نام شبانہ' کی ریلیز کا انتظار کر رہے ہیں۔

تاپسی واقعی ایک ٹیلنٹڈ اداکارہ ہیں لیکن ساتھ ہی انھیں یہ بھی یاد رکھنا ہوگا کہ اس وقت جو ہیروئنیں 'اے لسٹ' میں شامل کی جاتی ہیں انھیں اس کے لیے کافی محنت اور انتظار کرنا پڑا ہے۔ اب چاہے وہ پرینکا ہوں یا دپیکا پاڈوکون، محض دو تین فلمیں آپ کی کامیابی کی ضمانت کیسے ہو سکتی ہیں؟

کنگنا کا 'پینڈورا باکس'

کنگنا

کنگنا راناوت اور تنازعات کا چولی دامن کا ساتھ رہا ہے

کنگنا رناوت نے بالی وڈ میں اقربا پروری کا ذکر کر کے ایک طرح سے'پینڈورا باکس' کھول دیا ہے۔ تو پھر کیا تھا ہر کسی نے اس کے حق یا خلاف بیان دینے شروع کر دیے۔

اب چونکہ بات کرن جوہر کی تھی زیادہ تر لوگوں نے کنگنا کی بات سے اتفاق نہیں کیا۔ تاہم یہ بات کافی حد تک درست ہے کہ اقربا پروری آپ کو انڈسٹری میں پہلا موقع تو فراہم کرواسکتی ہے لیکن کامیابی صرف آپ کی اہلیت پر ہی منحصر ہوتی ہے۔ لیکن بالی وڈ میں دوستیاں اور گروپ بندی سے انکار نہیں کیا جاسکتا۔

انوشکا شرما کا کہنا ہے کہ وہ فلم انڈسٹری سے نہیں آئی ہیں پھر بھی انھیں اس طرح کے رویے کا سامنا نہیں ہوا لیکن انل کپور کی صاحبزادی اور بونی کپور کی بھتیجی سونم کپور کس منہ سے کرن جوہر کے دفاع میں نکل پڑیں جن کو ان کی اپنی بہن ریہا کپور نے فلم 'عائشہ' اور 'خوبصورت' سے ان کے کریئر کو آگے بڑھایا۔

اس لیے یہاں یہ کہنا درست ہوگا کہ ہر اداکار کے کریئر کا سفر دوسرے سے مختلف ہوتا ہے۔


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal