News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
امریکی فوجی دستے ترکی اور شام کی سرحد کی جانب روانہ‎     بھارتی طالب علم نے ساتھی طالبات کی زندگی جہنم بنا دی     دورہ ویسٹ انڈیز کا دوسرا ٹیسٹ میچ کل سے شروع ہوگا     شہبازشریف کا چوہدری نثارسے ٹیلیفون پررابطہ، ڈان لیکس سے متعلق گفتگو     اعلی سطحی پاکستانی پارلیمانی وفد کابل پہنچ گیا     بین الاقوامی اداروں نےملک کے اقتصادی اعدادوشمار پر مکمل اعتماد کا اظہار کیا ہے، اسحاق ڈار     بنگلا دیش سےبرابری کی بنیاد پر کھیلنا چاہتے ہیں، شہریار خان     اوکاڑہ جلسے کے بعد مریم نواز کی انوکھی ٹوئٹس     ڈونلڈ ٹرمپ کی صدارت کے پہلے سو دن     شمالی کوریا کا ناکام میزائل تجربہ چین کی توہین کے مترادف ہے، ڈونلڈ ٹرمپ     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Living On The Edge New Season Announced Living On The Edge New Season Announced
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
World water Park in Karachi, picture World water Park in Karachi, picture
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Neo
سائنس اور ٹیکنالوجی Share your views
اگر آپ پاسپورٹ کے رنگوں کے پیچھے چھپی حقیقت سے انجام ہیں تو رپورٹ پڑھیں  [نیو] 19 Mar, 2017

لاہور: اس وقت دنیا میں 193 ممالک ہیں جس کے عوام کو دوسرے ملکوں کے سفر کیلئے پاسپورٹس کی ضرورت پڑتی ہے، ان پاسپورٹس کے شیڈز تو مختلف ہو سکتے ہیں لیکن ان کو انٹرنیشنل سول ایوی ایشن آرگنائزیشن کے قوانین کے مطابق صرف 4 رنگوں میں ہی بنایا جا سکتا ہے۔اگر آپ بھی رنگوں کی حقیقت سے انجام ہیں تو اس خبر میں تفصیل کو غور سے پڑھ لیں۔

سرخ رنگ :
سرخ رنگ کا پاسپورٹ عام طور پر یورپی یونین کے رکن ممالک میں استعمال ہوتا ہے۔ تاہم چین، روس، سربیا، پولینڈ اور کولمبیا میں بھی سرخ رنگ کا پاسپورٹ ہی رائج ہے۔ یورپی یونین کے ممالک میں عام طور پر ارغوانی رنگ کا جبکہ سوئٹزرلینڈ میں ہلکے سرخ رنگ کا پاسپورٹ ہے۔ ترکی نے یورپی یونین میں شمولیت کی خواہش کے بعد ہی اپنے پاسپورٹ کو ارغوانی رنگ میں تبدیل کیا تھا۔ کہتے ہیں کہ سرخ رنگ کا پاسپورٹ ماضی یا حال میں کمیونسٹ نظام میں رہنے والے ممالک میں رائج ہے۔

نیلا رنگ
رنگ کا پاسپورٹ دنیا میں سب سے زیادہ عام ہے۔ امریکا سے لے کر بھارت تک اسی رنگ کا پاسپورٹ رائج ہے۔ دنیا کے بہت سے ممالک نیلے رنگ کو اپنے پاسپورٹ کیلئے منتخب کرنا پسند کرتے ہیں۔ جبکہ 15 کریبین ممالک کے پاسپورٹس بھی نیلے رنگ کے ہی ہیں۔ رپورٹس کے مطابق نیلا رنگ نئی دنیا کی علامت سمجھا جاتا ہے اور جو ممالک نو ورلڈ کو سپورٹ کرتے ہیں، انھیں ممالک کے شہریوں کیلئے نیلا پاسپورٹ رائج ہے۔ اس کے علاوہ ساو¿تھ امریکن ممالک جن میں برازیل، ارجنٹینا اور پیراگوئے شامل ہیں کہ شہری بھی نیلے رنگ کا پاسپورٹ استعمال کرتے ہیں۔

سبز رنگ :
سبز رنگ کو عام طور پر قدرت اور امن کی علامت سمجھا جاتا ہے، اس لیے اس رنگ کے پوسپورٹس اسلامی ممالک میں عام ہیں، جن میں پاکستان، سعودی عرب اور مراکو قابل ذکر ہیں۔ اس کے علاوہ بہت سے افریقی ممالک جن میں نائجیریا، ا?ئیوری کوسٹ، برکینا فاسو اور سینیگال بھی شامل ہیں کے شہریوں کیلئے بھی سبز رنگ کا پاسپورٹ ہے۔

کالا رنگ :
کالے رنگ کا پاسپورٹ دنیا کے صرف چنس ہی ممالک میں زیر استعمال ہے۔ دنیا کے بہت سے ممالک کالے رنگ کا پاسپورٹ رکھنا پسند نہیں کرتے، جس کی مختلف وجوہات ہیں۔ دنیا میں زیمبیا، کانگو، ملاوی، نیوزی لینڈ اور دیگر چند ہی ایسے ممالک ہیں جہاں کالے رنگ کا پاسپورٹ رائج ہے۔
اس کے علاوہ کوئی بھی ملک اپنے ملک کے شہریوں، آفیشلز اور ڈپلومیٹس میں فرق واضح کرنے کیلئے مختلف رنگوں کے پاسپورٹس جاری کر سکتی ہے جن کی اجازت دی گئی ہے۔ مثال کے طور پر بھارت میں اس وقت تین مختلف رنگوں کے پاسپورٹس جاری کیے جاتے ہیں جن میں نیلا پاسپورٹ عام شہریوں کیلئے، سفید رنگ کا پاسپورٹ آفیشلز کیلئے اور لال رنگ کا پاسپورٹ صرف ڈپلومیٹس کیلئے جاری کیا جاتا ہے۔اس کے علاوہ ترکی میں صرف چند شخصیات کو ہی سبز رنگ کا پاسپورٹ جاری کیا جاتا ہے۔


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal