News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
پاکستان کی خبریں Share your views
اسلام آباد: اسکول کم، مدارس زیادہ [وائس آف امریکہ اردو] 20 Mar, 2017

حکومت کا موقف رہا ہے کہ وہ مدارس میں پڑھنے والوں کو قومی دھارے میں لانے اور اُن کے نصاب کو بہتر بنانے کے لیے کوشاں ہیں۔

پاکستان کے وفاقی دارالحکومت میں اسکولوں کے مقابلے میں مدارس کی تعداد زیادہ ہونے پر ماہرین تعلیم کی طرف سے تشویش کا اظہار کیا جا رہا ہے۔

ماہر تعلیم اے ایچ نیئر نے وائس آف امریکہ سے گفتگو میں کہا کہ یہ صورت حال یقیناً باعث تشویش ہے اور اس سے نمٹنے کے لیے حکومت کو کردار ادا کرنا ہو گا۔

اُن کے بقول بہت سے مدارس سرکاری زمین پر تعمیر کیے گئے، جو کہ حکومت کی عمل داری کے لیے ایک چینلج ہے۔

’’یہ جو کہتے ہیں کہ مدرسے زیادہ ہو گئے ہیں، مجھے اس پر کوئی تعجب نہیں ہوا ہے۔۔۔۔ اس حققیت سے ہم شہری نہیں (نمٹ سکتے)، اس کا سامنا حکومت کر سکتی ہے۔‘‘

گزشتہ ہفتے سامنے والی ایک رپورٹ کے مطابق اسلام آباد کی انتظامیہ نے وزیر داخلہ چوہدری نثار کی ہدایت پر ایک سروے کروایا، تاکہ مدارس کی تعداد معلوم کی جا سکے۔

رپورٹ میں یہ انکشاف کیا گیا کہ اسلام آباد میں 374 مدارس ہیں لیکن اُن میں کئی ایک ایسے ہیں جن کا باقاعدہ اندارج ہی نہیں ہے۔

جب کہ دوسری جانب اسلام آباد میں اسکولوں کی تعداد 348 بتائی گئی ہے۔

لیکن اس میں 43 ہائی سینکڈری اسکولوں کو شامل نہیں کیا گیا کیوں کہ عموماً ’ہائی سینکڈری یا اعلیٰ ثانوی تعلیم‘ کے اداروں کو کالجوں میں شامل کیا جاتا ہے۔

ایک اور ماہر تعلیم قبلہ ایاز کہتے ہیں کہ مدارس میں زیر تعلیم طالب علم اپنی تعلیم مکمل کرنے کے بعد مزید ایسے ادارے قائم کرتے ہیں، اور اُن کے بقول حکام کو اس جانب توجہ دینے کی ضرورت ہے۔

’’جب مدرسے قائم ہوتے ہیں تو مدرسوں کے جو فارغ التحصیل ہیں، اُن کو عام اداروں میں ملازمتیں تو نہیں ملتیں تو وہ مزید مساجد اور مدارس تعمیر کرواتے ہیں۔‘‘

حکومت کا موقف رہا ہے کہ وہ مدارس میں پڑھنے والوں کو قومی دھارے میں لانے اور اُن کے نصاب کو بہتر بنانے کے لیے کوشاں ہیں۔

اگرچہ رپورٹ میں یہ کہا گیا کہ گزشتہ چار سالوں میں اسلام آباد میں نئے اسکول تو نہیں بنے لیکن حکومت کا کہنا ہے کہ حالیہ مہینوں میں اسلام آباد کے اسکولوں کو بہتر بنانے کے لیے خاطر خواہ انتظامات کیے گئے ہیں، جن کی نگرانی خود وزیراعظم نواز شریف کر رہے ہیں۔

واضح رہے کہ رواں ماہ کے اوائل میں جاری کردہ ’پاکستان ایجوکیشن اسٹیٹسٹک‘ برائے سال 2015 اور 2016 کے مطابق ملک میں اب بھی دو کروڑ 20 لاکھ سے زائد بچے ایسے ہیں جو تعلیمی اداروں سے باہر ہیں۔

نئی رپورٹ میں یہ بھی انکشاف کیا گیا تھا کہ پاکستان میں پرائمری سطح کے اسکولوں میں سے 21 فیصد اسکول ایسے ہیں جن میں صرف ایک استاد تعینات ہے جب کہ 14 فیصد اسکول محض ایک کمرے کی عمارت پر مشتمل ہیں۔

تعلیم کے شعبے سے وابستہ افراد کا کہنا ہے کہ پاکستان کو تعلیم کے شعبے میں اہداف کے حصول کے لیے تعلیمی بجٹ میں خاطر خواہ اضافہ کرنا ہو گا۔


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal