News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
پاکستان کی خبریں Share your views
خاکروب کی آسامی، متنازع اشتہار پر اظہار برہمی  [وائس آف امریکہ اردو] 20 Mar, 2017

سرگرم کارکن آگسٹن جیکب اس اشتہار کو سماجی تفریق پیدا کرنے کی کوشش قرار دیتے ہوئے کہتے ہیں کہ یہ اقدام انتہائی قابل مذمت ہے۔

پاکستان کے شمال مغربی صوبہ خیبر پختونخواہ میں ایک بلدیاتی محکمے کی طرف سے خاکروب کی خالی آسامیوں کے لیے غیر مسلموں کے ساتھ ساتھ شیعہ مسلک کے مسلمانوں کو بھی درخواست دینے کا اہل قرار دیے جانے پر سماجی حلقوں میں خاصی برہمی کا اظہار کیا جا رہا ہے۔

ضلع بنوں کی تحصیل میونسپل ایڈمنسٹریشن کی طرف سے اخبار میں جاری کیے گئے ایک اشتہار میں خاکروبوں کی 14 آسامیوں پر شیعہ، ہندو، بالمیکی اور عیسائی برادری کے لوگوں کو درخواست دینے کا اہل قرار دیا گیا تھا۔

مسیحیوں کے حقوق کے لیے ایک سرگرم کارکن آگسٹن جیکب اس اشتہار کو سماجی تفریق پیدا کرنے کی کوشش قرار دیتے ہوئے کہتے ہیں کہ یہ اقدام انتہائی قابل مذمت ہے۔

وائس آف امریکہ سے گفتگو میں ان کا کہنا تھا کہ "یہ برائی کی طرف لے جا رہے ہیں جہاں ہم سب مل کر رہنے کی بات کر رہے ہیں پاکستانی ہونے کی بات کر رہے ہیں اس قسم کا اشتہار دینا اور وہ بھی حکومت کی طرف سے اس بات کی غمازی کرتا ہے کہ اسے اس کی پرواہ نہیں تھی۔"

اس اشتہار کو لے کر خاص طور پر ٹوئٹر پر لوگوں کی طرف سے خاصی تنقید کی جاتی رہی ہے۔

صوبے میں حکمران جماعت پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے بھی پیر کو ٹوئٹر پر ایک پیغام میں کہا کہ بنوں میں جمعیت علمائے اسلام (فضل الرحمن گروپ) مختلف مذاہب اور مسالک کے درمیان نفرت اور ہتک کو فروغ دے رہی ہے۔ انھوں نے صوبائی وزیراعطم سے اس تعصب کے خلاف کارروائی کرنے کی ہدایت کی۔

یہ امر قابل ذکر ہے کہ بنوں کے تحصیل ناظم کا تعلق جمعیت علمائے اسلام (ف) سے ہے جو کہ سیاسی طور پر تحریک انصاف کے حریف جماعت ہے۔

مسیحی سرگرم کارکن آگسٹن جیکب نے بھی مطالبہ کیا کہ صوبائی حکومت اس معاملے کا جائزہ لے اور ایسا اشہتار اگر غلطی سے بھی شائع کیا گیا ہے تو ایسے اقدام کو مستقبل میں رونما ہونے سے روکنے کے لیے اقدام کرے۔

پیر کو دیر گئے تحصیل ناظم ملک احسان نے وائس آف امریکہ کو بتایا کہ یہ اشتہار غلطی سے شائع ہوا جس پر وہ معذرت کرتے ہیں اور ان کے بقول متعلقہ عملے کے خلاف کارروائی کرتے ہوئے اسے معطل بھی کر دیا گیا ہے۔

    فیس بک فورم


    View News As Image
    Post Your Comments
    Select Language:    
    Type your Comments / Review in the space below.

    Name: Email:(Will not be shown) City:
    Enter The Code:

     
    Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
    Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
    Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

    UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal