News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
تازہ ترین خبریں Share your views
نئی دہلی: قید پاکستانی خاتون کی المناک داستان  [وائس آف امریکہ اردو] 20 Mar, 2017

اطلاعات کے مطابق، روبینہ کا واحد قصور یہ ہے کہ وہ 2012ء میں اپنے شوہر اور چار ماہ کی بچی کے ساتھ نئی دہلی آئی تھی۔ یہاں اس کا شوہر اس کا پاسپورٹ، سفری دستاویزات اور تمام پیسے لے کر فرار ہوگیا۔ میڈیا رپورٹوں کے مطابق، لوگوں نے اس کی مدد کی۔۔۔

ایک پاکستانی خاتون جس کا نام روبینہ ہے اور جس کا دعویٰ ہے کہ وہ حیدرآباد سندھ کی باشندہ ہے، تقریباً پانچ برسوں سے بھارت کے زیر اتنظام کشمیر کی کوٹ بھلوال جیل میں بند ہے۔ اُس کا واحد قصور یہ ہے کہ وہ 2012ء میں اپنے شوہر اور چار ماہ کی بچی کے ساتھ نئی دہلی آئی تھی۔ یہاں اس کا شوہر اس کا پاسپورٹ، سفری دستاویزات اور تمام پیسے لے کر فرار ہوگیا۔

میڈیا رپورٹوں کے مطابق، لوگوں نے اس کی مدد کی اور اسے اتنے پیسے دیے کہ وہ واگہہ کے راستے سرحد پار کر جائے۔ لیکن، چونکہ اس کے پاس اس کے سفری کاغذات نہیں تھے اس لیے اسے واپس بھارت بھیج دیا گیا۔ اس کے بعد اس نے بھارت کے زیر انتظام کشمیر سے پاکستان میں داخل ہونے کی کوشش کی، لیکن کامیاب نہیں ہو سکی اور نومبر 2012ء میں سیکورٹی فورسز نے اسے گرفتار کر لیا۔

یہ معاملہ 2014ء میں اس وقت سامنے آیا جب انسانی حقوق کے ایک کارکن اور قانون داں میر شفقت کی جیل میں اس سے اتفاقیہ طور پر ملاقات ہوئی۔ 2014ء میں بھارت کی ایک عدالت نے اسے واپس پاکستان بھیجنے کا حکم دیا۔ لیکن، اس پر عمل نہیں ہو سکا۔ بھارتی عہدے داروں نے عدالت کو بتایا کہ پاکستانی ہائی کمیشن نے روبینہ کی شہریت کی تصدیق نہیں کی۔

پاکستانی روزنامہ، ’ڈان‘ کے مطابق، اس سال کے اوائل میں میڈیا رپورٹوں کی بنیاد پر پاکستان کے وزیر داخلہ چودھری نثار علی خان نے ’نیشنل ڈاٹا بیس اینڈ رجسٹریشن اتھارٹی (نادرہ)‘ اور امیگریشن اینڈ پاسپورٹ ڈائرکٹر جنرل کو ہدایت دی کہ وہ 48 گھنٹے کے اندر مذکورہ خاتون کی شہریت کی تصدیق کریں۔ لیکن، یہ بھی ممکن نہیں ہو سکا۔

اس کے بعد، پاکستانی وزیر داخلہ نے نئی دہلی میں پاکستانی ہائی کمیشن کو ہدایت دی کہ وہ روبینہ سے قونصل تک رسائی کے لیے بھارتی حکومت سے درخواست کرے اور پاکستان میں اس کے اعزا کے بارے میں مزید معلومات حاصل کرے۔ لیکن، دو ماہ گزرنے کے باوجود اس سلسلے میں کوئی پیش رفت نہیں ہو سکی۔

انسانی حقوق کے سرگرم کارکن گوتم نولکھا نے ’وائس آف امریکہ‘ سے بات کرتے ہوئے روبینہ کے جیل میں بند ہونے پر تشویش کا اظہار کیا اور کہا کہ ایسے معاملات میں انسانی بنیادوں پر فوری کارروائی ہونی چاہیئے۔

انھوں نے ایسے معاملات کے لیے شہریت سے متعلق بھارتی قانون کو ذمے دار قرار دیا۔ انھوں نے کہا کہ قانونی داؤپیچ کو الگ رکھ دیں تو پائیں گے کہ بھارت کی اس سلسلے میں جو پالیسی ہے وہ اس کے لیے ذمہ دار ہے۔

’ڈان‘ کی ایک رپورٹ کے مطابق، اب چودھری نثار علی نے مذکورہ خاتون اور اس کی بچی کو پاکستان واپس لانے کے لیے ہری جھنڈی دکھا دی ہے۔ انھوں نے اپنی وزارت کو ہدایت دی کہ وہ اس معاملے کو انسانی نقطہٴ نظر سے دیکھے اور روبینہ کو واپس پاکستان لائے۔ تاہم، تازہ صورت حال میں بھارتی انتظامیہ کی جانب سے اس کی واپسی کے سلسلے میں تاحال کوئی بیان سامنے نہیں آیا ہے۔

دوسری جانب، تازہ ترین صورت حال جاننے کے لیے، اسلام آباد میں متعلقہ سرکاری اہل کاروں سے فوری رابطہ نہیں ہو سکا۔

    فیس بک فورم


    View News As Image
    Post Your Comments
    Select Language:    
    Type your Comments / Review in the space below.

    Name: Email:(Will not be shown) City:
    Enter The Code:

     
    Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
    Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
    Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

    UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal