News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
آئی سی سی چمپئنز: قومی ٹیم کے 15 رکنی اسکواڈ کا اعلان     عابدشیر علی جواب دیں کہ انہوں نےمجھ سےکیاڈیل کی تھی،ڈاکٹرعاصم کاچیلنج     پہلا ٹیسٹ: پاکستان کو جیت کیلئے 32 رنز کا ہدف     چین میں مسلمان بچوں کے ”اسلامی نام“ پر پابندی عائد     منشیات کی روک تھام، عدالتی نظام میں بہتری کے لیے اقوام متحدہ کی اعانت     اسلام آباد: کتب میلےمیں اسٹیج سے گرنے والی شاعرہ فرزانہ ناز چل بسیں     سابق صدر اوباما کمیونٹی کے لیے کام کرنا چاہتے ہیں     ڈان لیکس: وزارت داخلہ کی وزیراعظم کو رپورٹ پیش کرنے کی تردید     آئونکا کا خواتین سے متعلق ٹرمپ کے رویے کا دفاع     نیویارک میں ٹیک ڈے پر نئی کمپینوں کا شو     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Pepsi-PCB Future 11 Is Headed To Your City Check Out The Schedule ! Pepsi-PCB Future 11 Is Headed To Your City Check Out The Schedule !
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
کھیلوں کی خبریں Share your views
پہلا ون ڈے: ویسٹ انڈیز نے پاکستان کو 4 وکٹ سے ہرادیا [وائس آف امریکہ اردو] 08 Apr, 2017

ویسٹ انڈیز کی فتح میں مڈل آرڈر بلے باز جیسن محمد نے بنیادی کردار ادا کیا جنہوں نے 58 گیندوں پر 91 رنز بنائے اور آؤٹ نہیں ہوئے۔

ویسٹ انڈیز نے پاکستان کو تین ایک روزہ میچوں کی سیریز کے پہلے میچ میں چار وکٹوں سے شکست دیدی ہے۔

جمعے کو گیانا میں کھیلے جانے والے میچ میں پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 50 اوورز میں پانچ وکٹوں کے نقصان پر 308 رنز بنائے تھے۔

جواباً ویسٹ انڈیز نے 309 رنز کا مقررہ ہدف 49 اوور میں چھ وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرلیا۔

پاکستان کا 308 رنز کا اسکور گیانا کے پروویڈنس اسٹیڈیم پر کسی بھی ٹیم کا سب سے بڑا اسکور تھا لیکن یہ ریکارڈ اسکور بھی پاکستان کی ٹیم کو شکست سے نہ بچا سکا۔

ویسٹ انڈیز کی فتح میں مڈل آرڈر بلے باز جیسن محمد نے بنیادی کردار ادا کیا جنہوں نے 58 گیندوں پر 91 رنز بنائے اور آؤٹ نہیں ہوئے۔ ان کی اس میچ وننگ اننگز میں 11 چوکے اور تین چھکے شامل تھے۔

پاکستان کی جانب سے محمد عامر اور شاداب خان نے دو، دو جب کہ وہاب ریاض اور محمد حفیظ نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

اس سے قبل میچ کے آغاز پر ویسٹ انڈیز نے ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا لیکن کامران اکمل اور احمد شہزاد کی عمدہ بیٹنگ کی بدولت میزبان ٹیم کو ٹاس کا فائدہ نہ ہوسکا۔

دونوں بیٹسمینوں نے اوپننگ وکٹ کی شراکت میں 85 رنز بنائے۔اس موقع پر کامران اکمل 47رنز کی شاندار اننگز کھیل کر احمد شہزاد کا ساتھ چھوڑ گئے۔

احمد شہزاد نے محمد حفیظ کے ساتھ مل کر رنز بنانے کا سلسلہ جاری رکھا اور دوسری وکٹ کیلئے دونوں کھلاڑیوں نے 64رنز بناکر مجموعی اسکور 149تک پہنچا دیا۔ وکٹ کے درمیان دوڑتے ہوئے مس انڈراسٹینڈنگ کے باعث احمد شہزاد 67کے انفرادی اسکور پر رن آؤٹ ہوگئے۔

احمد شہزاد کے آؤٹ ہونے کے بعد حفیظ اور بابر اعظم نے مل کر اننگز کو آگے بڑھایا۔ اس دوران رنز بنانے کی رفتار بھی سست پڑگئی۔ بابر اعظم 21گیندوں پر صرف 13 رنز بناکر نرس کی گیند پر جوزف کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہوگئے۔

بابر اعظم کے آؤٹ ہونے کے بعد شعیب ملک وکٹ پر آئے اور تیز رفتار بیٹنگ کرتے ہوئےاسکور میں تیزی سے اضافہ کیا۔

محمد حفیظ تیزی سے اسکور کرنے کی کوشش میں 88 رنز بناکر پویلین لوٹ گئے۔ ان کی وکٹ بھی نرس کے حصے میں آئی۔ شعیب ملک صرف 38 گیندوں پر2 چوکوں اور 6 چوکوں کی مدد سے 53رنز کی دھواں دار اننگز کھیل کر آؤٹ ہوئے۔سرفراز 20 اور عماد وسیم 6رنز کے ساتھ ناٹ آؤٹ رہے۔

ویسٹ انڈیز کی طرف سے ایشلے نرس نے 4اور جیسن ہولڈر نے ایک وکٹ حاصل کی تھی۔

سیریز کا دوسرا میچ نو اپریل کو ہوگا۔

فیس بک فورم


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal