News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
کھیلوں کی خبریں Share your views
دوسرا ون ڈے، پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو 74رنز سے ہرا دیا [وائس آف امریکہ اردو] 10 Apr, 2017

میزبان ٹیم کے دو کھلاڑیوں نرس اور ہولڈر نے بہت کوشش کی کہ میچ کسی طرح ان کے ہاتھ سے نہ نکلے لیکن باقی بیٹسمین اس کوشش میں بری طرح ناکام رہے

پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو اسی کی سرزمین پر 74 رنز سے شکست دے دی۔ ویسٹ انڈیز کو میچ جیتنے کے لئے 283 رنز کا ہدف ملا تھا۔ لیکن اس کی پوری ٹیم 208 رنز بناکر آؤٹ ہوگئی۔ میزبان ٹیم کے دو کھلاڑیوں نرس اور ہولڈر نے بہت کوشش کی کہ میچ کسی طرح ان کے ہاتھ سے نہ نکلے لیکن باقی بیٹسمین اس کوشش میں بری طرح ناکام رہے۔

ویسٹ انڈیز کی طرف سے ہولڈر اور نرس جب تک کریز پر رہے اسکور میں تیزی سے اضافہ ہوتا رہا۔ ہولڈر سے سب سے زیادہ68 رنز بنائے جبکہ دوسرا بڑا اسکور کرنے والے نرس تھے جنہوں نے44رنز بنائے۔ باقی کھلاڑیوں میں سے کوئی بھی 20رنز تک بھی نہ پہنچ سکا ۔یہی وجہ تھی کہ ویسٹ انڈیز کی ٹیم کو میچ پر گرفت میں حاصل کرنے میں دیر لگی۔

ایک موقع پر تو یہ لگاتا تھا کہ شاید ساری ٹیم 150رنز کے آس پاس آؤٹ جائے گی اور پاکستان کو ایک بڑے مارجن سے جیتنے کا موقع مل جائے گا۔ لیکن، ہولڈر اور نرس کی ذمے دارانہ بیٹنگ نے پاکستان کو بہت بڑے مارجن کے ساتھ جیتنے کا موقع نہیں دیا۔

پاکستان کی طرح ہی ویسٹ انڈیز کے اوپنر اتوار کے میچ میں کوئی خاص کارنامہ انجام نہ دے سکے اور صرف 23رنز ہی مجموعی اسکور میں جوڑ سکے۔

لوئس 13 اور والٹن صرف 10رنز بناسکے ۔ لوئس کو عامر نے ایل بھی ڈبلیو کیا جبکہ والٹن جنید خان کی بال پر حسن علی کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہوئے۔

تیسرا وکٹ ہوپ کا گرا انہوں نے 15 رنز بنائے۔ انہیں حسن علی کی گیند پر شاداب خان نے کیچ کیا۔ ابھی کچھ ہی دیر گزری تھی کہ ویسٹ انڈیز کو ایک اور نقصان اٹھانا پڑا۔

پاول جو ابھی گیارہ ہی رنز بناسکے تھے انہیں حسن علی نے ایل بی ڈبلیو آؤٹ کرکے اپنا شکار بنالیا۔ اس طرح ویسٹ انڈیز کے چار کھلاڑی 51رنز پر پویلین لوٹ گئے۔

پانچواں وکٹ جیسن محمد کا گرا۔ ان کا بہت ہی مشکل کیچ سرفراز نے وکٹ کے پیچھے لیا حتیٰ کہ وہ گر بھی گئے لیکن ایک ہاتھ سے کیچ پکڑ کر ہی دم لیا۔ جیسن نے 16بالز پر صرف ایک رن بنایا تھا۔

کارٹر کو محمد حفیظ نے ایل بی ڈبلیو آؤٹ کیا۔ اس وقت تک بھی ویسٹ انڈیز مجموعی طور پر 75ہی رنز بناسکی تھی۔ اس وقت تک کسی بھی کھلاڑی کا سب سے زیادہ اسکور 15رنز تھا ۔ یہ تھے ہوپ۔ ان کے علاوہ ہولڈر نے باقی کھلاڑیوں کے مقابلے میں نسبتاً بڑا اسکور کیا۔

ساتویں وکٹ کی ساجھے داری میں ہولڈر اور نرس نے تحمل مزاجی کا مظاہرہ کیا اور اسکور کو 75رنز سے بڑھاتے ہوئے133رنز تک لے گئے۔ دونوں نے 58رنز کی پارٹنر شپ کی۔ تاہم، حسن علی نے نرس کو 44رنز کے انفرادی اسکور پر ایل بھی ڈبلیو آؤٹ کردیا۔

اتوار کے میچ میں پاکستان کے زیادہ تر کھلاڑیوں کو ایل بی ڈبلیو آؤٹ کیا۔ آٹھویں نمبر پر آؤٹ ہونے والے کھلاڑی بشو بھی شاداب کی گیند پر 16رنز بناکر آؤٹ ہوئے ۔ ان کی جگہ نئے کھلاڑی کے روپ میں جوزف کھیلنے آئے جبکہ ہولڈر 38 رنز بنا کر پہلے سے کریز پر موجود تھے۔

جوزف نے بیٹنگ کےدوران ہولڈر کا بہت اچھی طرح سزاتھ دیا۔ لیکن، 208 کے مجموعی اسکور پر جوزف کو حسن علی نے بابر اعظم کے ہاتھوں کیچ کراکے کریز سے باہر کردیا۔ ویسٹ انڈیز کے لئے یہ ایک بڑا نقصان تھا۔

جوزف کے آؤٹ ہونے کے بعد آخری وکٹ کی ساجھے داری کے لئے گیبریل آئے لیکن اگلی ہی گیند پر ہولڈر ایک اونچا شارٹ کھیلتے ہوئے بابر اعظم کے ہاتھوں حسن علی کی گیند پر اپنا کیچ دے بیٹھے اور یوں ویسٹ انڈیز کی پوری ٹیم44اعشاریہ پانچ اوورز میں 208رنز بناکر آؤٹ ہوگئی اور پاکستان نے یہ میچ 74رنز سے جیت لیا۔

پاکستان کی جانب سےسب سے کامیاب بالر حسن علی رہے انہوں نے پانچ کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا ۔ محمد حفیظ کو دو وکٹ ملے جبکہ محمد عامر، جنید خان اور شاداب خان کو ایک ایک وکٹ ملی۔

دونوں ٹیموں کے درمیان تیسرا اور آخری ون ڈے منگل کو اسی گراؤنڈ میں کھیلا جائے گا۔

فیس بک فورم


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal