News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> BBC Urdu
سائنس اور ٹیکنالوجی Share your views
ماحولیاتی تبدیلی کے نیتجے میں ’دریا کی چوری‘ [بی بی سی اردو] 19 Apr, 2017
ندی

سائنسدانوں کی ٹیم جب دریا پر پہنچی تو وہاں دریا کی جگہ ایک مختصر جھیل ہی باقی رہ گئی تھی۔

سائنسدانوں کی ایک ٹیم کے مطابق کینیڈا میں یاکون کے علاقے میں پگھلتے ہوئے گلیشیئر کی وجہ سے ایک دریا کا راستہ مکمل طور پر تبدیل ہو گیا ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ سلمز نامی دریا جو کہ پہلے بحیرۂ بیرنگ میں گرا کرتا تھا اب ایک نئے راستے پر چل کر کسکاولش نامی دریا میں جا گرتا ہے۔

ماحولیاتی تبدیلی کیا ہے؟

نیچر جیو سائنٹس نامی رسالے میں شائع ہونے والی تحقیق کے مطابق یہ دریافت اس بات کا مظہر ہے کہ ماحولیاتی تبدیلیوں کے نتیجے میں دنیا میں کیسے حیران کن ارضیاتی واقعات پیش آ سکتے ہیں۔

دریا کے اس طریقے سے راستے کی مکمل تبدیلی کو 'دریا کی چوری' کہا جاتا ہے اور اس عمل میں صدیاں لگتی ہیں تاہم تحقیق کے مطابق اس دریا نے راستہ تبدیل کرنے میں چند ماہ کا عرصہ لیا۔

مرکزی محقق ڈین شگر نے بی بی سی سے بات کرتے ہوئے کہا کہ 'جدید دور میں کسی نے دریا کی چوری کا واقعہ رونما ہوتا نہیں دیکھا۔ کم از کم میں تو ایسے کسی واقعے کے بارے میں نہیں جانتا۔'.

یونیورسٹی آف واشنگٹن ٹاکوما کے ارضیاتی سائنسدانوں کا کہنا ہے کہ امریکہ اور کینیڈا کے چھ سائنسدانوں نے گذشتہ موسمِ گرما میں دریائے سلمز پر تحقیق کا فیصلہ کیا تھا۔

تاہم جب وہ یاکون پہنچے تو وہاں دریا کی جگہ پانی ہی نہ تھا۔ وہیں انھوں نے دریافت کیا کہ ایک گلیشیئر کی وجہ سے دریا کو اس کے پرانے منبع سے پانی کی فراہمی کا سلسلہ تقریباً منقطع ہو گیا ہے۔

دریائے سلمز کا پرانا راستہ

پروفیسر شگر کا کہنا ہے کہ دریا کے بہاؤ میں تبدیلی نے علاقے کی شکل ہی تبدیل کر دی ہے

پروفیسر شگر کا کہنا ہے کہ ان کے ایک ساتھی جان کلاگ نے اس بارے میں ایک دہائی قبل پیشنگوئی کی تھی اور اس کی وجہ اس علاقے کی مخصوص ارضیاتی ساخت کو قرار دیا تھا۔

ان کے مطابق 'ہمیں اندازہ نہیں تھا کہ یہ پیشنگوئی اتنی جلدی اور اتنی تیزی سے پوری ہو جائے گی۔'

تحقیق سے پتہ چلا ہے کہ دریائے سلمز میں مئی 2016 میں چار دن کے لیے پانی کی آمد میں اچانک کمی ریکارڈ کی گئی اور پھر یہ سلسلہ پورے موسمِ گرما میں جاری رہا۔

جب سائنسدانوں کی ٹیم دریا پر پہنچی تو وہاں دریا کی جگہ ایک مختصر جھیل ہی باقی رہ گئی تھی۔

پروفیسر شگر کا کہنا ہے کہ دریا کے بہاؤ میں تبدیلی نے علاقے کی شکل ہی تبدیل کر دی ہے۔ اس کے نتیجے میں دیگر دریاؤں کی سطح بلند ہو گئی ہے اور یہی نہیں بلکہ ان دریاؤں میں مچھلیوں کی تعداد اور علاقے میں جنگلی حیات پر بھی اس کے اثرات مرتب ہوئے ہیں۔


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal