News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
آئی سی سی چمپئنز: قومی ٹیم کے 15 رکنی اسکواڈ کا اعلان     عابدشیر علی جواب دیں کہ انہوں نےمجھ سےکیاڈیل کی تھی،ڈاکٹرعاصم کاچیلنج     پہلا ٹیسٹ: پاکستان کو جیت کیلئے 32 رنز کا ہدف     چین میں مسلمان بچوں کے ”اسلامی نام“ پر پابندی عائد     منشیات کی روک تھام، عدالتی نظام میں بہتری کے لیے اقوام متحدہ کی اعانت     اسلام آباد: کتب میلےمیں اسٹیج سے گرنے والی شاعرہ فرزانہ ناز چل بسیں     سابق صدر اوباما کمیونٹی کے لیے کام کرنا چاہتے ہیں     ڈان لیکس: وزارت داخلہ کی وزیراعظم کو رپورٹ پیش کرنے کی تردید     آئونکا کا خواتین سے متعلق ٹرمپ کے رویے کا دفاع     نیویارک میں ٹیک ڈے پر نئی کمپینوں کا شو     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Pepsi-PCB Future 11 Is Headed To Your City Check Out The Schedule ! Pepsi-PCB Future 11 Is Headed To Your City Check Out The Schedule !
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
سائنس اور ٹیکنالوجی Share your views
گرم مرطوب علاقوں کی بیماریوں کے خلاف بل گیٹس فاؤنڈیشن کی مہم [وائس آف امریکہ اردو] 19 Apr, 2017

عمومی طور پر ایشیا، افریقہ اور لاطینی امریکہ کے تقریباً ڈیڑھ ارب افراد گرم مرطوب علاقوں کی 18 بیماریوں میں سے کسی ایک کا شکار ہو جاتے ہیں جنہیں عالمی ادارہ صحت این ٹی ڈی کے نام سے منسوب کرتا ہے۔

بل گیٹس اور ملینڈا گیٹس فاؤنڈیشن ، کئی مغربی ممالک اور دوا ساز کمپنیوں نے کہا ہے کہ وہ گرم مرطوب علاقوں میں پھیلانے والی ان بیماریوں کے خلاف جنگ میں بھرپور حصہ لیں گے جو وہاں ہر سال لاکھوں غریبوں کو اندھے پن، معذروی اور جسمانی ساخت کی بگاڑ سے دوچار کر دیتی ہیں۔

عمومی طور پر ایشیا، افریقہ اور لاطینی امریکہ کے تقریباً ڈیڑھ ارب افراد گرم مرطوب علاقوں کی 18 بیماریوں میں سے کسی ایک کا شکار ہو جاتے ہیں جنہیں عالمی ادارہ صحت این ٹی ڈی کے نام سے منسوب کرتا ہے۔

صحت کے عالمی ادارے کا کہنا ہے کہ اس وقت لگ بھگ ایک ارب افراد کو علاج معالجے کی سہولت فراہم کی جا رہی ہے جن میں آدھی تعداد بچوں کی ہے۔

جنیوا میں عالمی ادارہ صحت کے تحت ہونے والی ایک کانفرنس میں بدھ کے روز بل گیٹس نے عالمی شراکت داروں سے کہا کہ ہمارے لیے بہتر یہ ہوگا کہ ہم اس بحث میں پڑے بغیر کہ گرم مرطوب خطے کی ان بیماریوں کو نظر انداز کیا جا رہا ہے یا نہیں، اپنی توجہ انہیں ماضی کا حصہ بنانے پر مرکوز رکھیں۔

بل گیٹس کا کہنا تھا کہ ضرورت اس امر کی ہے کہ اس مقصد کے لیے مزید سرمایہ کار سامنے آئیں تاکہ 2030 تک ہم 90 فی صد مریضوں کو علاج معالجہ فراہم کرنے کا اپنا ہدف حاصل کر سکیں۔

بل گیٹس نے کہا کہ ان کی فاؤنڈیشن گذشتہ ایک عشرے کے دوران ان بیماریوں کے خلاف جنگ میں ایک ارب ڈالر کا عطیہ دے چکی ہے ۔ انہوں نے اگلے چاربرسوں کے لیے 33 کروڑ 50 لاکھ ڈالر دینے کا اعلان کیا جس میں گنی ورم کی بیماری کی روک تھام کے لیے 4 کروڑ 20 لاکھ ڈالر کی امداد شامل ہے۔

عالمی ادارہ صحت کا کہنا ہے کہ گنی ورم کا مرض آلودہ پانی پینے سے پھیلتا ہے اور اس بیماری کے نتیجے میں انسانی جسم کے اندر 40 انچ تک لمبے کیچوے نما کیڑے پیدا ہوجاتے ہیں۔

سابق امریکی صدر جمی کارٹر کا قائم کردہ ادارہ کارٹر سینٹر20 سال سے زیادہ عرصے سے اس بیماری کی روک تھام کے لیے کام کررہا ہےاور عالمی ادارہ صحت کا کہنا ہے کہ پچھلے سال چھ ملکوں میں اس بیماری کے صرف 25 واقعات رپورٹ ہوئے ہیں۔

گرم مرطوب خطے کی بیماریوں میں ڈینگی، اندھا پن اور سونے کا مرض بھی شامل ہے۔ یہ بیماریاں زیادہ تر مچھروں اور مکھیوں سے پھیلتی ہیں اور دریاؤں اور پانی کے قریب رہنے والی آبادیاں زیادہ تر ان کا نشانہ بنتی ہیں۔

کانفرنس میں برطانیہ کے وزیر مملکت لارڈ بیٹس نے اپنی حکومت کی جانب سے 25 کروڑ پاؤنڈ کا عطیہ دینے کا اعلان کیا جب کہ بیلجیئم نے 2 کروڑ 50 لاکھ یورو کا وعدہ کیا۔

فیس بک فورم


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal