News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
سائنس اور ٹیکنالوجی Share your views
گرم مرطوب علاقوں کی بیماریوں کے خلاف بل گیٹس فاؤنڈیشن کی مہم [وائس آف امریکہ اردو] 19 Apr, 2017

عمومی طور پر ایشیا، افریقہ اور لاطینی امریکہ کے تقریباً ڈیڑھ ارب افراد گرم مرطوب علاقوں کی 18 بیماریوں میں سے کسی ایک کا شکار ہو جاتے ہیں جنہیں عالمی ادارہ صحت این ٹی ڈی کے نام سے منسوب کرتا ہے۔

بل گیٹس اور ملینڈا گیٹس فاؤنڈیشن ، کئی مغربی ممالک اور دوا ساز کمپنیوں نے کہا ہے کہ وہ گرم مرطوب علاقوں میں پھیلانے والی ان بیماریوں کے خلاف جنگ میں بھرپور حصہ لیں گے جو وہاں ہر سال لاکھوں غریبوں کو اندھے پن، معذروی اور جسمانی ساخت کی بگاڑ سے دوچار کر دیتی ہیں۔

عمومی طور پر ایشیا، افریقہ اور لاطینی امریکہ کے تقریباً ڈیڑھ ارب افراد گرم مرطوب علاقوں کی 18 بیماریوں میں سے کسی ایک کا شکار ہو جاتے ہیں جنہیں عالمی ادارہ صحت این ٹی ڈی کے نام سے منسوب کرتا ہے۔

صحت کے عالمی ادارے کا کہنا ہے کہ اس وقت لگ بھگ ایک ارب افراد کو علاج معالجے کی سہولت فراہم کی جا رہی ہے جن میں آدھی تعداد بچوں کی ہے۔

جنیوا میں عالمی ادارہ صحت کے تحت ہونے والی ایک کانفرنس میں بدھ کے روز بل گیٹس نے عالمی شراکت داروں سے کہا کہ ہمارے لیے بہتر یہ ہوگا کہ ہم اس بحث میں پڑے بغیر کہ گرم مرطوب خطے کی ان بیماریوں کو نظر انداز کیا جا رہا ہے یا نہیں، اپنی توجہ انہیں ماضی کا حصہ بنانے پر مرکوز رکھیں۔

بل گیٹس کا کہنا تھا کہ ضرورت اس امر کی ہے کہ اس مقصد کے لیے مزید سرمایہ کار سامنے آئیں تاکہ 2030 تک ہم 90 فی صد مریضوں کو علاج معالجہ فراہم کرنے کا اپنا ہدف حاصل کر سکیں۔

بل گیٹس نے کہا کہ ان کی فاؤنڈیشن گذشتہ ایک عشرے کے دوران ان بیماریوں کے خلاف جنگ میں ایک ارب ڈالر کا عطیہ دے چکی ہے ۔ انہوں نے اگلے چاربرسوں کے لیے 33 کروڑ 50 لاکھ ڈالر دینے کا اعلان کیا جس میں گنی ورم کی بیماری کی روک تھام کے لیے 4 کروڑ 20 لاکھ ڈالر کی امداد شامل ہے۔

عالمی ادارہ صحت کا کہنا ہے کہ گنی ورم کا مرض آلودہ پانی پینے سے پھیلتا ہے اور اس بیماری کے نتیجے میں انسانی جسم کے اندر 40 انچ تک لمبے کیچوے نما کیڑے پیدا ہوجاتے ہیں۔

سابق امریکی صدر جمی کارٹر کا قائم کردہ ادارہ کارٹر سینٹر20 سال سے زیادہ عرصے سے اس بیماری کی روک تھام کے لیے کام کررہا ہےاور عالمی ادارہ صحت کا کہنا ہے کہ پچھلے سال چھ ملکوں میں اس بیماری کے صرف 25 واقعات رپورٹ ہوئے ہیں۔

گرم مرطوب خطے کی بیماریوں میں ڈینگی، اندھا پن اور سونے کا مرض بھی شامل ہے۔ یہ بیماریاں زیادہ تر مچھروں اور مکھیوں سے پھیلتی ہیں اور دریاؤں اور پانی کے قریب رہنے والی آبادیاں زیادہ تر ان کا نشانہ بنتی ہیں۔

کانفرنس میں برطانیہ کے وزیر مملکت لارڈ بیٹس نے اپنی حکومت کی جانب سے 25 کروڑ پاؤنڈ کا عطیہ دینے کا اعلان کیا جب کہ بیلجیئم نے 2 کروڑ 50 لاکھ یورو کا وعدہ کیا۔

فیس بک فورم


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal