News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
آئی سی سی چمپئنز: قومی ٹیم کے 15 رکنی اسکواڈ کا اعلان     عابدشیر علی جواب دیں کہ انہوں نےمجھ سےکیاڈیل کی تھی،ڈاکٹرعاصم کاچیلنج     پہلا ٹیسٹ: پاکستان کو جیت کیلئے 32 رنز کا ہدف     چین میں مسلمان بچوں کے ”اسلامی نام“ پر پابندی عائد     منشیات کی روک تھام، عدالتی نظام میں بہتری کے لیے اقوام متحدہ کی اعانت     اسلام آباد: کتب میلےمیں اسٹیج سے گرنے والی شاعرہ فرزانہ ناز چل بسیں     سابق صدر اوباما کمیونٹی کے لیے کام کرنا چاہتے ہیں     ڈان لیکس: وزارت داخلہ کی وزیراعظم کو رپورٹ پیش کرنے کی تردید     آئونکا کا خواتین سے متعلق ٹرمپ کے رویے کا دفاع     نیویارک میں ٹیک ڈے پر نئی کمپینوں کا شو     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Pepsi-PCB Future 11 Is Headed To Your City Check Out The Schedule ! Pepsi-PCB Future 11 Is Headed To Your City Check Out The Schedule !
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
پاکستان کی خبریں Share your views
پاناما فیصلہ۔۔ آگے کیا ہوگا؟ [وائس آف امریکہ اردو] 21 Apr, 2017

عدالت کے فیصلے نے وزیراعظم اور ان کے خاندان کو کلین چٹ نہیں دی لیکن اس میں ایسی بھی کوئی بات نہیں تھی کہ یہ دعویٰ کیا جاتا کہ فیصلہ عشروں تک یاد رہے گا۔

پاناما کیس کے فیصلے پر تبصرہ کرتے ہوئے قانون دان پیپلز پارٹی کے سینئر راہنما اور پنجاب کے سابق گورنر لطیف کھوسہ اور پاکستان تحریک انصاف کے راہنما اور پاناما کیس میں مقدمے کی ابتدائی طور پر پیروی کرنے والے حامد خان نے کہا ہے کہ عدالت کے فیصلے نے وزیراعظم اور ان کے خاندان کو کلین چٹ نہیں دی البتہ فیصلے میں ایسی کوئی بات بھی نہیں تھی کہ اسے تقریبا دو ماہ تک محفوظ رکھتے ہوئے دعویٰ کیا جاتا کہ فیصلہ عشروں یاد رہے گا۔

وائس آف امریکہ کے ساتھ گفتگو میں لطیف کھوسہ نے کہا کہ جو مشترکہ تحقیقاتی ٹیم بنے گی، وہ آسانی سے وزیراعظم کو الزامات سے بری نہیں کر سکتی۔

ان سے جب پوچھا گیا کہ ایسا نظام ایک وزیراعظم کو کیسے قصور وار ٹھہرا سکتا جہاں منی لانڈرنگ میں مبینہ طور پر ملوث ایک ماڈل کو بھی اس لیے سزا نہیں ملتی کہ اس کا نام ان کی جماعت کی قیادت سے جوڑا جاتا ہے، اس پر مسٹر کھوسہ نے کہا کہ اتفاق سے میں نے اس ماڈل سمیت ان تمام مقدمات میں وکالت کی ہے جس میں پیپلز پارٹی کے شرجیل میمن اور ڈاکٹر عاصم کو ضمانتیں ملی ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ یہ تمام مقدمات سیاسی وجوہات پر بنائے گئے تھے جبکہ شریف فیملی کے خلاف مقدمہ بین الاقوامی کنسورشیم کی تحقیقات کے بعد اپوزیشن نے دائر کیا تھا۔

لطیف کھوسہ نے کہا کہ اگر نوازشریف نے کہا بھی تو وہ ان کے مقدمے کی پیروی نہیں کریں گے۔

تحریک انصاف کے راہنما حامد خان نے کہا کہ عدالت سے جس طرح کے ریمارکس آتے رہے اس کی روشنی میں توقعات کے برعکس فیصلہ ہے۔ تاہم ان کا کہنا تھا کہ جے آئی ٹی کی پوچھ گچھ کے دوران وزیراعظم کو اخلاقی طور پر مستعفی ہو جانا چاہیے اور اس مقصد کے لیے ان کی جماعت اور دیگر سیاسی جماعتوں کو دباؤبڑھانا چاہیے۔

مسلم لیگ نواز کی راہنما اور رکن پارلیمنٹ عظمی بخاری کا کہنا تھا کہ فیصلے پر نون لیگ کے کارکنوں کی خوشی اس بات پر ہے کہ تحریک انصاف وزیراعظم کو ان کے منصب سے ہٹانے کے مقصد سے دائر کی گئی پیٹشنوں میں کامیاب نہیں ہو سکی۔ انہوں نے کہا وزیراعظم نواز شریف مشترکہ تحقیقاتی ٹیم کے سامنے پیش ہو ں گے اور سرخرو ہوں گے۔

تجزیہ کار ہما بقائی نے کہا کہ عدالت کا فیصلے کے بعد یہ تاثر ملتا ہے کہ عدالت نے ایک ایسے وزیراعظم کو اپنے عہدے پر کام جاری رکھنے کا کہا جس کے بارے میں وہ خود کہہ رہی ہے کہ وہ معصوم نہیں ہیں۔

سینئر صحافی مجیب الرحمن شامی نے کہا کہ پی ٹی آئی وہ فیصلہ حاصل نہیں کر سکی جس کی اسے توقع تھی۔ ا ن کا کہنا تھا کہ انتخابی سیاست پر ان چیزوں کا کم ہی اثر ہو گا۔

پروفیسر شاہد انور، صحافی زاہد گشگوری، اسلم ڈوگر، عامر فاروق اور ایثار رانا نے بھی اس پروگرام میں اپنے خیالات کا اظہار کیا۔ بعض تجزیہ کاروں کا کہنا تھا کہ مسلم لیگ نواز کو فیصلے سے ریلیف محسوس ہوا گا اور وہ آگے چل کر سیاسی طور پر فائدے میں رہ سکتی ہے۔ جبکہ بعض نے کہا کہ مسلم لیگ کا عدالت سے بری نہ ہونا نواز لیگ کے لیے ایک سیاسی بوجھ ہے۔

مزید تفصیلات کے لیے اس آڈیو پر کلک کریں۔

View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal