News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
تازہ ترین خبریں Share your views
امریکہ جولین آسانج کے خلاف الزامات عائد کرنے کی تیاری کر رہا ہے: رپورٹ [وائس آف امریکہ اردو] 21 Apr, 2017

تاہم آسانج کے وکلاء نے سی این این کو بتایا کہ انہوں نے محکمہ انصاف سے اپنے موکل کے خلاف الزامات کے بارے میں نہیں سنا ہے۔

امریکی نشریاتی ادارے "سی این این" نے ذرائع کے حوالے سے کہا ہے کہ انتظامیہ خفیہ معلومات افشا کرنے والی متنازع تنظیم وکی لیکس کے بانی جولین آسانج کے خلاف الزامات عائد کرنے کی تیاری کر رہے ہیں۔

امریکہ کا محکمہ خارجہ 2010ء سے آسانج کے معاملے کی تفتیش کر رہا ہے، وکی لیکس نے امریکی سلامتی سے متعلق خفیہ دستاویزات افشا کر دی تھیں۔

گزشتہ ہفتہ واشنگٹن ڈی سی میں ایک تقریر کے دوران ’سی آئی اے‘ کے ڈائریکٹر مائیک پامپیو نے کہا کہ وکی لیکس نے 2010ء میں امریکی فوج کی معلومات کے تجزیہ کار کو "مخصوص خفیہ معلومات تک رسائی دی۔۔ جس کا زیادہ تر محور امریکہ پر تھا۔"

امریکہ کے ایک موقر اخبار واشنگٹن پوسٹ کی رپورٹ کے مطابق محکمہ انصاف میں پراسیکیوٹرز وکی لیکس سے منسلک لوگوں کے خلاف الزامات پر مبنی دستاویز تیار کر رہے تھے۔

تاہم واشنگٹن پوسٹ کی رپورٹ کے مطابق ان لوگوں کے خلاف الزامات عائد کرنے کے لیے محکمہ انصاف کے اعلیٰ سطحی عہدیداروں کی منظوری ضروری ہے۔

امریکہ کے انٹیلی جنس کے اداروں کا کہنا ہے کہ روس نے گزشتہ سال کے صدارتی انتخاب سے پہلے سابق صدارتی امیدوار ہیلری کلنٹن کی ای میل کو افشا کرنے کے لیے وکی لیکس کو استعمال کیا۔

خیال کیا جاتا ہے کہ روس کے لیے کام کرنے والے ہیکروں نے صدارتی انتخاب کے نتیجہ کو متاثر کرنے کے لیے ہلری کلنٹن کی مہم کے عہدیداروں اور ڈیموکریٹک نیشنل کنونشن کے ای میل اکاؤنٹس تک رسائی حاصل کر کے ان کی ای میلز کو وکی لیکس پر شائع کر دیا تھا۔

پامپیو نے کہا کہ "وقت آ گیا ہے کہ وکی لیکس کی بارے میں وہ کہا جائے جو حقیقت میں یہ ہے۔۔۔ ایک غیر سرکار ی حریف انٹیلی جنس سروس ہے اور روس جیسے ریاستی کردار اکثر اس کی اعانت کرتے ہیں"۔

امریکہ کے اٹارنی جنرل جیف سیشن نے جمعرات کو ایک نیوز کانفرنس کے دوران کہا کہ آسانج کو گرفتار کرنا ٹرمپ انتظامیہ کی ایک ترجیح ہے۔

انہوں نے کہا کہ "ہم نے اپنی کوششیں شروع کر دی ہیں اور جب بھی ایک مقدمہ بنایا جا سکے۔۔۔ تو اس وقت ہم کچھ لوگوں کو جیل میں بند کرنے کی کوشش کریں گے۔"

تاہم آسانج کے وکلاء نے سی این این کو بتایا کہ انہوں نے محکمہ انصاف سے اپنے موکل کے خلاف الزامات کے بارے میں نہیں سنا ہے۔

بیری پولاک نے کہا کہ "ہماری طرف سے اس بارے میں کئی بار درخواستوں کے باوجود کہ وہ ہمیں مسٹر آسانج کی کسی بھی زیر التوا تحقیقات (کے بارے میں کچھ نہیں بتایا گیا)۔"

پولاک نے کہا کہ وکی لیکس کو بھی اس طرح سمجھا جائے جس طرح دیگر ذرائع ابلاغ ہیں جیسا کہ واشنگٹن پوسٹ اور نیویارک ٹائمز ہیں جو معمول کے مطابق حساس معلومات کی بنا پر خبریں شائع کرتے ہیں۔

آسانج جنسی زیادتی کے الزامات کے سلسلے میں سویڈن کی پولیس کو مطلوب ہے، تاہم انہیں لاطینی امریکہ کے ملک ایکواڈور نے سیاسی پناہ دے رکھی ہے۔ انہوں نے گرفتاری اور ملک بدری سے بچنے کے لیے 2012ء سے لندن میں ایکواڈور کے سفارت خانے میں پناہ لی۔

فیس بک فورم


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal