News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> BBC Urdu
تازہ ترین خبریں Share your views
کیا مصباح 65 سالہ ریکارڈ توڑ پائیں گے؟ [بی بی سی اردو] 21 Apr, 2017
مصباح الحق

کیا مصباح یہ ثابت کر پائیں گے کہ وہ واقعی پاکستان کرکٹ کے عظیم ترین کپتان تھے؟

سن ہے 2000 اور تاریخ ہے 29 مئی۔ پاکستان اور ویسٹ انڈیز انٹیگا میں مد مقابل ہیں۔ یہ اس دورے کا آخری ٹیسٹ میچ ہے۔ اس سے پہلے کھیلے گئے دونوں ٹیسٹ ڈرا ہو چکے ہیں لیکن یہ میچ پہلے دن کے پہلے سیشن سے ہی فیصلہ کن نظر آ رہا تھا۔

اور اب پانچویں دن کا اہم ترین سیشن جاری ہے۔ ویسٹ انڈیز کو فتح کے لیے 22 رنز درکار ہیں اور اس کے آٹھ کھلاڑی آوٹ ہو چکے ہیں۔

پاکستان نے ٹی ٹوئنٹی کے بعد ون ڈے سیریز بھی جیت لی

ویسٹ انڈیز شارجہ ٹیسٹ میں فاتح، سیریز پاکستان کے نام

وسیم اکرم کے ان سوئنگنگ یارکر بار بار والش کے پیڈز سے ٹکرا رہے ہیں مگر امپائرز کسی دلچسپی کا اظہار نہیں کر رہے۔ جوں جوں ہدف قریب آتا جا رہا ہے کریز پر موجود کپتان جمی ایڈمز اور کورٹنی والش اپنے اعصاب کھو رہے ہیں۔

دو بار غلط سنگلز کی کال دی جاتی ہے، پاکستان تاریخ رقم کرنے کے عین قریب آتا ہے لیکن دونوں بار ثقلین مشتاق رن آوٹ کا موقع ضائع کر دیتے ہیں۔

وکٹوں کے پیچھے سفید گلوز کے بیچ ایک چہرہ دکھائی دیتا ہے اور سکرین پر ایک عبارت نمودار ہوتی ہے۔

' معین خان کریبین میں ٹیسٹ سیریز جیتنے والے پہلے پاکستانی کپتان بننے کی کوشش کر رہے ہیں۔'

جس کا مطلب یہ ہے کہ پاکستان اپنے ٹیسٹ کرکٹ کے 48 سال میں آج تک ویسٹ انڈیز کو اس کے ہوم گراونڈز میں زیر نہیں کر پایا۔

چند لمحوں بعد ناقابل شکست کپتان جمی ایڈمز بلا لہراتے ہوئے اس گراؤنڈ سے نکلتے ہیں اور 11وکٹیں حاصل کرنے والے وسیم اکرم اور سینچری بنانے والے یوسف یوحنا ہارے ہوئے لشکر کے ہمراہ دکھائی دیتے ہیں۔

آج وہ دن بیتے 17 سال ہو چکے اور پاکستان کو ٹیسٹ کرکٹ کھیلتے ہوئے 65 برس بیت چکے ہیں۔

پاکستان

کیا مصباح الحق ویسٹ انڈیز میں ٹیسٹ سیریز جیتنے والے پاکستان کے پہلے کپتان بن سکیں گے؟

اس بیچ کتنے بڑے بڑے کپتان آئے، کتنے نامی بیٹسمین گزرے اور کیسے کیسے عظیم فاسٹ بولرز اور سپنرز کھیلے لیکن آج بھی تاریخ وہیں منجمد ہے۔ آج بھی ویسٹ انڈیز اپنے ہوم گراؤنڈمیں پاکستان کے لیے ناقابل شکست ہے اور پاکستان کی تاریخ کے کامیاب ترین کپتان مصباح الحق بھی ایک دورہ کرنے کے باوجود یہ تاریخ بدل نہیں پائے۔

جس وقت مصباح الحق نے سڈنی میں یہ کہا تھا 'اب نیا سال شروع ہو چکا، ریٹائرمنٹ کی بات پچھلے برس کا قصہ ہوا'، تب شاید ان کے ذہن میں کہیں نہ کہیں یہ بات گردش کر رہی تھی کہ آسٹریلیا کے علاوہ بھی ایک ایسی سرزمین ہے جہاں پاکستان آج تک کوئی ٹیسٹ سیریز نہیں جیت پایا۔ شاید انھوں نے اپنی ریٹائرمنٹ کو موخر اسی لیے کیا ہو کہ وہ جانے سے پہلے ایک اور ریکارڈ پاکستان کے نام کرتے جائیں۔

اس ٹور سے پہلے یہ تو متوقع ہی تھا کہ مصباح اپنی ریٹائرمنٹ کا اعلان کر دیں گے مگر یہ کسی کے وہم و گمان میں بھی نہ تھا کہ یہ سیریز یونس خان کے کرئیر کی بھی آخری سیریز ہو گی۔ سو اس بار صرف تاریخ کا بوجھ ہی نہیں بلکہ دو عظیم کھلاڑیوں کی رخصتی کا قلق بھی پاکستان کے ہمراہ ہو گا۔

اس میں دو رائے نہیں کہ پاکستان کی یہ ٹیم ویسٹ انڈیز سے بدرجہا بہتر ہے اور محدود اوورز کی دونوں سیریز جیت چکی ہے لیکن پریشان کن بات یہ ہے کہ چھ ماہ قبل جب ویسٹ انڈیز کی یہی ٹیم عرب امارات کے دورے پر تھی تو محدود اوورز کے تمام میچز ہارنے کے باوجود پہلے ٹیسٹ میں فتح کے عین قریب پہنچ گئی تھی اور تیسرا ٹیسٹ واضح برتری کے ساتھ جیت گئی تھی۔

کرکٹ

گذشتہ سال دونوں ٹیموں کا عرب امارات میں سامنا ہوا تھا جہاں آخری میچ میں ویسٹ انڈیز نے فتح حاصل کی تھی

جہاں یہ بات پاکستان کے لیے باعث اطمینان ہے کہ اس جیتنے والی ٹیم کے دو اہم ترین سینئیر کھلاڑی براوو اور سیموئلز اس بار سکواڈ کا حصہ نہیں ہیں، وہیں یہ بات فکر انگیز بھی ہے کہ ٹور کے واحد وارم اپ میچ میں ویسٹ انڈیز کرکٹ بورڈ الیون کے 419 رنز کے جواب میں پاکستانی ٹیم صرف 192 رنز ہی بنا سکی ۔الوداعی سیریز کھیلنے والے یونسخان سات جبکہ مصباح آٹھ رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

ایسے میں ذمہ داری کا بوجھ کون اٹھائے گا؟ کیا اظہر علی ایک بار پھر یہ ثابت کر پائیں گے کہ مصباح کے جانے کے بعد وہ اس بیٹنگ لائن کو سنبھال سکتے ہیں؟ کیا اسد شفیق یہ بتا پائیں گے کہ وہ یونس خان کی ریٹائرمنٹ سے پیدا ہونے والے خلا کو پر کر سکتے ہیں؟ کیا سرفراز واقعی خود کو مصباح کی جانشینی کا اہل ثابت کر سکیں گے؟

کیا مصباح یہ ثابت کر پائیں گے کہ وہ واقعی پاکستان کرکٹ کے عظیم ترین کپتان تھے؟

کیا پاکستان 65 سالہ ریکارڈ توڑ پائے گا؟


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal