News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
سائنس اور ٹیکنالوجی Share your views
نیویارک میں ٹیک ڈے پر نئی کمپینوں کا شو [وائس آف امریکہ اردو] 26 Apr, 2017

سلی کان ویلی کو ٹیک کی نئی کمپنیوں کا مرکز سمجھا جاتا ہے لیکن نیویارک بھی اس دوڑ میں شامل ہے اور اس وقت لگ بھگ 9 ہزار سٹارٹ اپ کمپنیاں نیویارک میں کام کر رہی ہیں۔

سلی کان ویلی کسی نئےمارک زوکربرگ کی تلاش کی واحد جگہ نہیں ہے۔ لگ بھگ 9 ہزار نئی ٹیکنیکل کمپنیاں نیو یارک کو اپنا گھر کہتی ہیں اور ان کی جانب سے پیش کی جانے والی خدمات اور سہولیات امریکہ کے اس سب سے گنجان آباد شہر کی منفرد ضروریات کی عکاس ہیں۔

ایک نئی کمپنی لوپ کے بانی اور سربراہ سی جے برٹرم کا کہنا ہے کہ یہ شہر اپنی ہی رفتار سے حرکت کر تا ہے اور ہم ہمیشہ اپنے وقت کا بہترین استعمال کرنا چاہتے ہیں۔

نیو یارک کے مصروف شہری مسٹربرٹرم سے اتفاق کریں گے جو نیویارک شہر میں ٹیک ڈ ے کی حالیہ تقریب میں موجود تھے۔ اس تقریب میں ٹکنالوجی کی پانچ سو سے زیادہ نئی کمپنیاں جمع تھیں۔ برٹرم کی نئی کمپنی لوپ کی طرح ان میں سے بہت سی کمپنیوں نے نیو یارک شہر کی اختراعات کو فروغ دینے کی صلاحیت کو اجاگر کیا۔

لوپ اپنے استعمال کرنے والوں کو یہ بتاتی ہے کہ شہر کےبھرے ہوئے ریسٹورنٹس اور قہوہ خانوں کی صورتحال کسی مخصوص وقت میں کیسی ہوتی ہے۔

برٹرم کا کہنا تھا کہ ہم عمارت کی داخلی گزر گاہ کے اوپر بصری سنسرز لگادیتے ہیں اور اس طرح ہمیں معلوم ہو جاتا ہے کہ لوگ کب عمارت میں آتے ہیں اور کب وہاں سے جاتے ہیں۔

نیویارک کے لوگوں کا ایک اور عام مسئلہ راستے میں موبائل فون کی بیٹری کا ختمم ہوجانا ہے۔ اس مسئلے کے مقابلے کے لیے لی تاویلین اور ان کی ٹیم نےہاپ لائٹ پاورتیار کیا ہے۔

لی تاویلین کہتے ہیں کہ آپ یہاں جو پورٹیبل بیٹری پیک دیکھ رہے ہیں ہم اس طرح کے مراکز کا ایک نیٹ ورک تیار کر رہے ہیں۔

ہاپ لائٹ بیڑی دن بھر کے لیے دو ڈالر اور 99 سینٹ میں مل جاتی ہیں اور انہیں شہر بھر میں پاپ لائٹ کے کسی بھی مرکز میں واپس کیا جا سکتا ہے۔

ہاپ لائٹ پاور کے بانی اور صدر لی تاویلین کہتے ہیں کہ نیو یارک ا ور اس کے ارد گرد کے شہریوں کےلیے ، متحرک ہونا بہت اہمیت رکھتا ہے۔ اس لیے ہم نے سوچا کہ اگر سائیکلوں، اور کاروں کی شئیرنگ کے نظام ہو سکتے ہیں تو ہم بجلی کی شئیرنگ کا نظام کیوں نہیں تشکیل دے سکتے۔

نیو یارک میں میڈی ویس کے سربراہ اور ایک نیو سرجن اسامہ چودھری بھی اپنی صنعت کو بہتر بنانے کے لیے ٹکنالوجی کا استعمال کر رہے ہیں ۔ان کی کمپنی اپنے ایک مخصوص کمپیوٹر کی مدد سے ڈاکٹروں، میڈیکل اسٹوڈنٹس اور مریضوں کو تھری ڈی ماڈلز کے ساتھ رابطوں کے مواقع فراہم کرتی ہے۔

ان کا کہناتھا کہ ہم فزیشنز کے طور پر سرجنز کے طور پر کام کرتے ہیں اور ہم ان مریضوں کی دیکھ بھال کرتے ہیں جو اپنے طنی مسائل کو کمپیوٹر کے ذریعے دیکھنا اور جاننا چاہتے ہیں اور جو سی اے ٹی سکینز یا ایم آر آئیز پڑھ نہیں سکتے۔

سرجن چوہدری کا خیال ہے کہ ان کا طریقہ کاراسپتالوں کا پیسہ بچا سکتا ہے اور حفاظت کو بہتر بنا سکتا ہے ۔ نیو یارک ٹیک ڈے پر پیش کیے گئے آئیڈیاز اتنے ہی متنوع تھے جتنا کہ یہ شہر جسے یہ کاروباری کمپنیاں اپنا گھر کہتی ہیں۔

فیس بک فورم


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal