News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
پاکستان کی خبریں Share your views
صحافیوں کے قتل کی پیروی کے لیے خصوصی ٹربیونل تشکیل دینے کا مطالبہ [وائس آف امریکہ اردو] 03 May, 2017

افضل بٹ کا کہنا تھا کہ اگر مارنے والا یہ سمجھ لے کہ ایک دس روپے کی گولی ہے اس (صحافی) کے جسم کے آر پار کر دی جائے تو پھر اس طرح کے جرائم بڑھتے رہیں گے۔

دنیا بھر کی طرح بدھ کو پاکستان میں بھی آزادی صحافت کا عالمی دن منایا گیا اور اس موقع پر ایک بار پھر صحافتی تنظیموں کی طرف سے اس شعبے سے وابستہ افراد کے لیے خوف سے پاک ماحول فراہم کرنے کے مطالبات کو دہرایا گیا۔

صحافیوں کے حقوق کی بین الاقوامی تنظیموں کی طرف سے کہا جا چکا ہے کہ پاکستان میں آزادی صحافت کی صورتحال میں ماضی کی نسبت بہتری تو آئی ہے لیکن یہاں صحافیوں کو درپیش سنگین خطرات بدستور موجود ہیں۔ پاکستان کا شمار صحافیوں کے لیے خطرناک ترین تصور کیے جانے والے ملکوں میں ہوتا ہے۔

صحافیوں کی ایک بڑی نمائندہ تنظیم پاکستان فیڈرل یونین آف جرنلسٹس کے صدر افضل بٹ کہتے ہیں کہ اپنے فرائض کی انجام دہی کے دوران صحافیوں کو درپیش خطرات اپنی جگہ لیکن جب تک صحافیوں کے قتل میں ملوث عناصر کو کیفرکردار تک پہنچانے کے لیے ٹھوس اقدام نہیں کیے جائیں گے اس وقت تک صحافیوں کے خلاف جرائم میں اضافہ ہوتا رہے گا۔

وائس آف امریکہ سے گفتگو میں ان کا کہنا تھا کہ اب تک صرف تین صحافیوں کے قتل کے مقدمات عدالتوں میں گئے ہیں جب کہ باقیوں کے ذمہ داروں کا تعین ہی نہیں کیا جا سکا ہے۔

"آج بھی اگر صحافیوں کے قاتلوں کو سزا ملنا شروع ہو جائے تو سزا سے بچنے کا تاثر ختم ہو سکتا ہے۔ اگر مارنے والا یہ سمجھ لے کہ ایک دس روپے کی گولی ہے اس (صحافی) کے جسم کے آر پار کر دی جائے تو پھر اس طرح کے جرائم بڑھتے رہیں گے۔"

1990ء سے لے کر اب تک پاکستان میں 115 صحافی مارے جا چکے ہیں جن میں دہشت گردی کے واقعات میں موت کا شکار ہونے والوں کے علاوہ وہ صحافی بھی شامل ہیں جنہیں ہدف بنا کر قتل کیا گیا۔

افضل بٹ نے صحافیوں کے ایک دیرینہ مطالبے کو دہراتے ہوئے کہا کہ اس شعبے سے وابستہ افراد کے خلاف جرائم کی سماعت کے لیے خصوصی ٹربیونل تشکیل دیے جائیں۔

"کسی سرکاری ملازم کے کام میں مداخلت کی جائے تو کار سرکار میں مداخلت کی سنگین دفعات کے تحت مقدمہ درج ہو جاتا ہے لیکن اگر ایک صحافی کو مار دیا جائے تو کچھ نہیں ہوتا۔۔۔دھمکیاں دینا، خبر روکنا، راستے میں پیچھا کرنا یہ معمولی باتیں ہیں اب صحافی اس کا نوٹس بھی نہیں لیتے ۔۔۔ہمارا مطالبہ یہی ہے کہ اب تک جو لوگ مارے گئے ان کے ذمہ داروں کو کیفرکردار تک پہنچانے کے لیے سپیشل ٹربیونل قائم کرے۔"

دوسری طرف حکومت کا کہنا ہے کہ وہ ذرائع ابلاغ کے کارکنان کو محفوظ اور سازگار ماحول فراہم کرنے کے لیے کوشاں ہے تا کہ آزادی صحافت کو یقینی بنایا جا سکے۔

وزیر مملکت برائے اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب نے اسلام آباد میں صحافیوں سے گفتگو میں کہا کہ موجودہ حکومت قانون سازی کر رہی ہے جس میں صحافتی برادری کے تحفظ و فلاح و بہبود اور ان کے خلاف ہونے والے جرائم کے مقدمات کی پیروی کے لیے اقدام شامل ہوں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ معلومات تک رسائی کے لیے بھی ایک بہتر مسودہ قانون متعارف کروایا جا رہا ہے۔


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal