News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Neo
عالمی خبریں Share your views
دبئی میں گاڑیوں کی رجسٹریشن کے لیے نئے" ٹائر "کرائےپر لینے کا انکشاف  [نیو] 05 May, 2017

دبئی : متحدہ عرب امارات میں گاڑی مالکان کو سالانہ بنیادوں پر اپنی گاڑی کی رجسٹریشن کی تاریخ میں توسیع کے لیئے باقاعدہ طور پر گاڑی کا معائنہ کروانا پڑتاہے ۔جس کے بعد ہی ان کو گاڑی کو استعمال کرنے کی اجازت ملتی ہے تاہم کئی مالکان کی گاڑیاں اتنی پرانی ہوتی ہیں کہ ان کو کسی بھی اجازت نامہ نہیں مل سکتا ۔

مگر ان مالکان نے اس کا بھی حل تلاش کر لیا ہے ۔تفصیلات کے مطابق  گاڑی مالکان نے ٹائروں کی دکانوں سے کرائے پر نئے ٹائر حاصل کرنا شروع کر دیئے ہیں جو دو سے تین دن کے لیئے لیئے جانتے ہیں ۔ جن کےبعد ان ٹائروں کو واپس کر دیا جاتاہے ۔

خلیج ٹائمزکی تفصیلات کے مطابق کئی گاڑیوں کے مالکان موسم گرما کے دوران استعمال شدہ ٹائر کم قیمت میں خریدنے کے لئے بھی آئے ہیں ۔ جب کہ شارجہ کے حکام نے بھاری ٹرک کے ڈرائیورز کو اپنی حفاظت یقینی بنانے کیلئے نئے ٹائرز خریدنے کا حکم دیے دیاہے ۔ 

پولیس کے حکام کے مطابق ٹائرز کے پھٹنے کے باعث زور دار دھماکہ ہوسکتاہے، جس سے کئی ٹریفک حادثات ہوتے ہیں ۔ شارجہ پولیس کی آگہی مہم کے دوران ٹرک ڈرائیورز کوحکم دیا گیاہے کہ اپنے ٹائرزکی حفاظت کریں وگرنہ ان کو بھاری جرمانے اداکرنے ہوں گے ۔ 

سا تھ ہی ساتھ ان کے ٹرک ایک ہفتے کے لئے ضبط بھی کرلئے جائیں گے۔شارجہ پولیس کے حکام کا کہنا تھا کہ موسم گرما کے دوران زمین کی سطح بہت گرم ہوجاتی ہے اور ٹائرزکے پھٹنے کا خدشہ رہتا ہے۔ 

لہٰذا ڈرائیورز کو چاہیے کہ اپنے پرانے ٹائرزنئے ٹائر کے ساتھ تبدل کر لیں ۔جب کہ پولیس نے کئی ایسی گاڑیوں کو بھی پکڑا ہے جنہوں نے اپنے پرانے ٹائروں کو اضافی خول دے کر انہیں نیاظاہر کرنے کی کوشش کی تھی۔ جب کہ ایکسپائر ڈ ٹائر استعمال کرنے والوں ڈرائیوروں پر بھی بھاری جرمانہ عائد کیا گیا ہے۔علاوہ ازیں ان گاڑیوں کے مالکان پر بھاری جرمانہ عائد کیا گیا ہے جنہوں نے غلط ٹائروں کا استعمال کیا ہوا تھا لیکن انہوں نے محض دو دن یا کچھ گھنٹے قبل رجسٹریشن کا ٹیسٹ پاس کیا تھا۔ 

ان گاڑیوں کے مالکا ن نے قبول کیا ہے کہ انہوں نے انڈسٹریل ایریا سے رجسٹریشن ٹیسٹ پاس کرنے کیلئے ٹائر ز کی خریداری کی تھی۔ان گاڑیوں کے مالکان پر200درہم جرمانہ عائد کیاگیاہے۔ جب کہ ان کی گاڑیاں ایک ماہ کے لے ضبط کرلی گئی ہیں۔


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal