پاکستان ووٹ سے وجود میں آیا تھا، رانا ثنا اللہ

بول نیوز  |  Oct 15, 2021

صوبائی صدر مسلم لیگ (ن) رانا ثنا اللہ خان نے کہا ہے کہ پاکستان ووٹ سے وجود میں آیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق صوبائی صدر مسلم لیگ (ن) رانا ثنا اللہ خان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ جلوس کی شکل میں اراکین کو آنا ہوگا، لوگ آنا چاہتے ہیں، دھوبی گھاٹ پہنچنے کی آسانی فراہم کرنا ہوگی، ڈسٹرکٹ والوں کو ذمہ داری دی جا چکی ہے، میڈیا کی وجہ سے معلوم ہوجائے گا کون کہاں سے کیا لے کے آتا ہے، رانا ثنا اللہ کی کسی جماعت سے کامیابی ناکامی نہیں ہوگی، مسلم لیگ (ن) پر ہی ذمہ داری آئے گی کہ اکرم انصاری کی سربراہی میں کمیٹی ان کے ساتھ کام کررہی ہے۔

رانا ثنا اللہ خان کا کہنا تھا کہ پاکستان کو ترقی سے روکا گیا، ترقی کرتا پاکستان متاثر ہوا ہے، تین ہزار ارب کی کرپشن کی بات کی گئی، شہزاد اکبر گمشدہ ہے، ایک منسٹر 100 ارب ڈالر کی داستان سناتا رہا،  سی پیک مکمل ہوتا تو لوگ نوکریاں ڈھونڈتے، پاکستان ووٹ سے وجود میں آیا تھا، 22 کروڑ عوام پر اعتماد کیا جائے یہی مطالبہ ہے، بعض سوالوں کے جواب دینا انہیں اہمیت دینا ہے، میں تو ساتھیوں کو بھی گفتگو سے روک رہا ہوں، منظم ادارے کی جانب سے انائونس ہوگئی ہے تو خاموشی سے غلطی دور کرنی چاہیے تھی۔

صوبائی صدر مسلم لیگ (ن) رانا ثنا اللہ خان کا مزید کہنا تھا کہ پاک فوج نے قربانیاں دی ہیں، حکومت نے اتنے دن میں ڈی جی آئی ایس آئی کا معاملہ نہیں نمٹایا یہ پی ایم آفس اور سویلین بالادستی کا معاملہ نہیں ہے۔

Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More