کیا آپ اپنے بلڈ گروپ کے مطابق غذا لیتے ہیں؟

بول نیوز  |  Nov 27, 2021

جستجو کی کوئی منزل نہیں انسان جتنی کھوج لگاتا ہے اتنی طلب میں اضافہ ہوتا ہے تحقیق کرتا ہے اور نئے نئے انکشافات اس پر عیاں ہوتے ہیں۔

اسی طرح نیچروپیتھی ایک طریقہ علاج ہے جس میں قدرتی غذائوں سے علاج کیاجاتا ہے اس کے مطابق انسان جس خوراک کو اپنی غذا کا حصہ بناتا ہے اگر وہ اس کے بلڈ گروپ کے مطابق ہوگی تو وہ اس کےلئے زیادہ مفید ثابت ہوگی اور اس کا جسم اس کے لئے بہتر اور جلد ردعمل کا اظہار کرے گا۔ اوراس طرح جسم بیماریوں سے بچا رہے گا۔

اے بلڈ گروپ

اس بلڈ گروپ سے تعلق رکھنے والے افراد اگر سبزیاں،اناج ،سویا اور پروٹین سے بھر پور غذا پرزیادہ انحصار کریں یہ کئی بیماریوں سے بچے رہیں گے کیونکہ ان کے خون میں اس طرح کی غذا کو جذب کرنے کی صلاحیت  دیگر کے مقابلے میں زیادہ پائی جاتی ہے۔ انہیں گوشت کا استعمال کم کرنا چاہئے۔

بی بلڈ گروپ

اس گروپ سے تعلق رکھنے والے افراد دیگر تمام گروپ کے مقابلے کافی کمزور ہوتے ہیں

اسی لئے یہ ہر طرح کی غذا کو بہتر ہضم کر سکتے ہیں۔

اے، بی گروپ

یہ ایک کمیاب گروپ ہے جو کہ دنیا کی پانچ فیصد آبادی سے بھی کم میں پایا جاتا ہے جو کہ اے اور بی کے ملاپ سے بنا ہے اسی لئے اس میں دونوں کی خصوصیات پائی جاتی ہیں اور اسی طرح اس کے مسائل بھی زیادہ ہیں۔ اسی لئے گوشت اور سبزیاں کو اپنی غذا میں شامل رکھ سکتے ہیں۔

او گروپ

اس گروپ کے افراد جانوروں سے حاصل کی جانے والی پروٹین کو اچھی طرح سے ہضم کر سکتے ہیں۔ کیو نکہ یہ سخت جسمانی مشقت کرتے ہیں اور اسی بنا پران کا میٹابولزم بہتر کام کرتا ہے۔

Square Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More