ششی تھرور کا ارنب گوسوامی لیک چیٹس کی تحقیقات کا مطالبہ

ہم نیوز  |  Jan 22, 2021

نئی دہلی: بھارتی کانگریس لوک سبھا کے رکن ششی تھرور نے اینکر ارنب گوسوامی کی لیک چیٹس کے معاملے کی تحقیقات کا مطالبہ کر دیا ہے۔ 

ششی تھرور نے مطالبہ کیا ہے کہ تحقیق کریں کہ کیسے ایک بھارتی قوم پرست 40 جوانوں کی ہلاکت پر کہتا ہے کہ ہم جیت گئے۔

لوک سبھا کے رکن ششی تھرور نے کہا کہ فوجی راز کاروباری مقاصد کیلئے ایک ٹی وی چینل کو لیک کرنے پر تحقیقات ہونی چاہئیں کہ کس طرح ٹی آر پیز کے جعلی جوڑ توڑ کیلئے دھوکہ دہی کی گئی۔

خیال رہے کہ چند روز قبل متنازع اینکر ’ارنب گوسوامی‘ اور بھارتی براڈکاسٹ آڈینس ریسرچ کونسل کے سربراہ کی واٹس ایپ چیٹ منظر عام پر آئی تھی۔

واٹس ایپ چیٹ کےمطابق پلوامہ میں بھارت نے اپنے فوجی خود مروائے اور الزام پاکستان پر لگا دیا۔  بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے 40 بھارتی فوجیوں کی لاشوں کو سیاست کیلئے استعمال کیا ہے۔

ارنب گوسوامی کو 4 نومبر 2020 کو ایک خاتون اور اس کے بیٹے کی خودکشی کے پس منظر میں گرفتار کیا گیا۔ گوسوامی نے گرفتاری کے دوران ایک خاتون افسر پر حملہ بھی کیا۔

واٹس ایپ چیٹ کےمطابق بھارت میں قومی سلامتی کے ادارے اور فیصلہ سازی میں انتہائی غیرسنجیدگی بےنقاب ہو گئی۔ گوسوامی کو بھارت میں اعلیٰ ترین سطح پر ہونیوالے فیصلوں کا علم تھا۔

ارنب گوسوامی نہ صرف بالاکوٹ پر حملے بلکہ آرٹیکل 370 کے خاتمے سے بھی آگاہ تھا۔ بھارتی اینکر بی اے آرسی کے سربراہ کے ساتھ مل کر اپنےچینل کی ریٹنگ بڑھانے پر بھی کام کرتا رہا۔

23 فروری 2019 کو ارنب نے بی اے آر سی سربراہ کو پاکستان سے متعلق بڑی خبر کی پیشگی اطلاع دی۔

گوسوامی نے بتایا کہ پاکستان کیخلاف معمول سے بڑی کارروائی ہو گی، اسے پتا تھا کہ کشمیر میں معمول سے ہٹ کر کچھ بڑا ہونیوالا ہے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More