ماں کی ممتا: مرغی چوزوں کو بچانے کے لیے سانپ سے لڑ گئی، ویڈیو وائرل

ہم نیوز  |  Jun 18, 2021

اسلام آباد: انسانوں کے ساتھ ساتھ جانوروں و پرندوں میں بھی ماں کی ممتا بھرپور ہوتی ہے جس کی وجہ سے اکثر و بیشتر بچوں کو بچانے کے لیے مائیں اپنی جان کو داؤ پہ بھی لگا دیتی ہیں۔

ایسی ہی ایک ویڈیو گزشتہ دنوں سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی ہے جس میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ایک مرغی اپنے چوزوں کو بچانے کے لیے سانپ سے بھڑ جاتی ہے اور اس وقت تک اپنی جان خطرے میں ڈالے رکھتی ہے کہ جب تک سانپ واپس نہیں چلا جاتا ہے۔

mother’s love ❤️ – Love is a stronger emotion than fear

— Köksal Akın (@newworlddd555) June 16, 2021

سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہونے والی ویڈیو بتاتی ہے کہ جب ماں کی ممتا اپنے بچوں کو بچانے کے لیے میدان میں اترتی ہے تو پھر وہ کسی بھی چیز کی پرواہ نہیں کرتی ہے اور دشمن کو اپنے بچوں کی پہنچ سے دور رکھنے کے لیے ہر ممکنہ طریقہ اپناتی ہے۔

ٹوکیو: خاتون نے مردہ ماں کا جسم 10 سال تک فریزر میں چھپائے رکھا

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ مرغی اپنے پروں کو تیزی سے پھڑ پھڑاتے ہوئے سانپ پر حملہ کررہی ہے اور اس دوران چوزے بھی وہی موجود ہیں۔ صارفین کی جانب سے ویڈیو پر تبصرے بھی کیے جار ہے ہیں۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More