سندھ حکومت کی پی ایس ایل میں تماشائیوں کی تعداد کم کرنے کی تجویز

بول نیوز  |  Jan 15, 2022

کراچی: سندھ حکومت نے پاکستان سپر لیگ سیزن 7 میں تماشائیوں کی تعداد کم کرنے کی تجویز کردی ہے۔

خبر رساں ادارے کے مطابق سندھ حکومت نے کراچی میں کورونا کیسز بڑھنے کے سبب پی ایس ایل 7 میں تماشائیوں کی تعداد کم کرنے کی سفارش کی ہے جس کا حتمی فیصلہ این سی او سی کی جانب سے کیا جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: مراد علی شاہ کی رمیز راجہ کو پی ایس ایل میں سندھ کی ٹیم اسپانسر کرنے کی پیشکش

رپورٹ کے مطابق وزیر اعلی سندھ مراد علی شاہ کی زیر صدارت کورونا ٹاسک فورس کا اجلاس ہوا جس میں جس میں آئندہ 20 سے 30 کے لیے کراچی میں کورونا بڑھنے کے سبب کسی بھی قسم کے اجتماعات پر پابندی کی تجویز سامنے آئی ہے۔

اجلاس میں کراچی میں ہونےوالے پی ایس ایل 7 کے میچز میں تماشائیوں کی تعداد میں کمی کی تجویز بھی سامنی آئی ہے جبکہ یہ تجویز سندھ حکومت کی جانب سے آئئندہ ہونے والے این سی او سی کے اجلاس میں پیش کی جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں: پی ایس ایل کے لیے کورونا ایس او پیز تیار

واضح رہے کہ این سی او سی 100 فیصد تماشائیوں کے ساتھ پی ایس ایل 7 کے انعقاد کا اعلان کررکھا ہے۔ ایونٹ کے میچز 27 جنوری سے کراچی میں کھیلے جائیں گے جبکہ ایونٹ کا فائنل 27 فروری کو لاہور میں ہوگا۔

Square Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More