News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> BBC Urdu
پاکستان کی خبریں Share your views
عدالت نے طیبہ کو سویٹ ہوم بھجوا دیا [بی بی سی اردو] 11 Jan, 2017
ڈسٹرک اینڈ سیشن جج کی اہلیہ

ڈسٹرک اینڈ سیشن جج کی اہلیہ جن پرکم سن ملازمہ کو تشدد کا نشانہ بنانے کے الزامات کا سامنا ہے

سپریم کورٹ نےاسلام آباد کے ایڈیشنل سیشن جج کی اہلیہ کے ہاتھوں تشدد کا شکار بننے والی دس سالہ کمسن بچی طیبہ کو سویٹ ہوم بھجوا دیا ہے جبکہ اسلام آباد پولیس کو اس کی سکیورٹی کے مناسب اقدامات کرنے کا حکم دیا ہے۔

عدالت نے اپنے حکم میں کہا ہے کہ کمسن طیبہ کچھ روز کے لیے اپنے والدین کے ساتھ نہیں رہے گی اور اس عرصے کے دوران اس کی کونسلنگ بھی کی جائے گی۔

بدھ کے روز عدالت نے اسلام آباد پولیس کے حکام کو کہا کہ وہ اس واقعے سے متعلق دس روز میں رپورٹ دیں تاکہ ذمہ داروں کے خلاف قانون کے مطابق کارروائی کی جا سکے۔

چیف جسٹس میاں ثاقب نثار کی سربراہی میں سپریم کورٹ کے دو رکنی بینچ نے اس از خود نوٹس کی سماعت کی تو متاثرہ بچی اور اس کے والدین کو عدالت میں پیش کیا گیا۔ اس کے علاوہ طیبہ کے والدین ہونے کے تین دعوےدار بھی سپریم کورٹ پہنچ گئے۔

اسلام آباد کی انتظامیہ کی طرف سے طیبہ پر ہونے والے تشدد کے بارے میڈیکل رپورٹ پیش کی گئی جس کے مطابق طیبہ کے جسم پر زخموں کے 22 نشانات پائے گئے ہیں۔ اس پر بینچ کے سربراہ کا کہنا تھا کہ اس رپورٹ میں اس وقت کا تعین نہیں کیا گیا کہ یہ زخم کب لگائے گئے تھے۔

لڑکی کے والد محمد اعظم نے عدالت میں بیان دیا کہ اُنھیں لڑکی سے اس وقت ملوایا گیا جب صلح نامہ متعلقہ عدالت میں جمع کروا دیا تھا جس پر چیف جسٹس کا کہنا تھا کہ ایڈیشنل سیشن جج نے کیسے تحقیق کیے بغیر طیبہ کو محمد اعظم کے حوالے کر دیا۔

عدالت نے کمسن بچی پر ہونے والے تشدد میں صلیح نامہ اور ملزمہ کی عبوری ضمانت کی دستاویزات سیل کرنے کا حکم دیا ہے۔

چیف جسٹس کا کہنا تھا کہ عدالت اس معاملے کو بھی دیکھے گی کہ لڑکیوں کو گھروں میں نوکریاں دلوانے کے لیے کوئی گینگ تو متحرک نہیں ہے۔

عدالت نے اسلام آباد پولیس کے ڈی آئی جی کاشف محمود کو حکم دیا کہ وہ کسی بھی دباؤ کو خاطر میں لائے بغیر اس معاملے کی تحقیقات میں تمام پہلووں کو مدنظر رکھیں اور دس روز میں اس واقعے کی حتمی رپورٹ سپریم کورٹ میں پیش کریں۔

دوسری طرف اسلام آباد پولیس نے ایڈیشنل سیشن جج راج خرم علی کی اہلیہ کے خلاف طیبہ پر تشدد سے متعلق درج ہونے والے مقدمے میں انسانی سمگلنگ کی دفعات کا بھی اضافہ کر دیا ہے۔

اس از خودنوٹس کی سماعت اب 18جنوری کو ہو گی۔


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal