News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
عالمی خبریں Share your views
امریکہ شمالی کوریا کو الگ تھلگ کرنا چاہتا ہے، تجزیہ کار [وائس آف امریکہ اردو] 02 May, 2017

اٹلانٹک کونسل کے ایک سینیر فیلو رابرٹ میننگ کہتے ہیں کہ امریکی میڈیا کلچر میں کم جانگ ان کو اکثر أوقات ایک قسم کے کارٹون کردار کے طور پر پیش کیا جاتا ہے اور مسٹر ٹرمپ کی جانب سے اس قسم کا مودبانہ رویہ غالباً شمالی کوریا کے نظام کے لیے حیران کن ہے۔

ٹرمپ انتظامیہ متنازعہ علاقائی راہنماؤں سے ملاقات کے دعوت ناموں کادفا ع کر رہی ہے جس میں فلپائن کےصدر روڈریگو ڈویوریٹ اور تھائی وزیر اعظم پرایوتھ چان اوچاکے لیےوہائٹ ہاؤس کے دورے کے دعوت نامے شامل ہیں ۔ ایک ایسے وقت میں جب ایشیا میں واشنگٹن کی سفارت کاری چین پر اور شمالی کوریا کے ساتھ کشیدگیوں پر مرکوز ہے تجزیہ کارجنوب مشرقی ایشیا کے راہنماؤں کے لیے صدر ٹرمپ کے دعوت ناموں کو مختلف پہلوؤں سے دیکھ رہے ہیں۔

پیر کے روز وہائٹ ہاؤس نے صدر ٹرمپ کے اقدامات کا یہ کہتے ہوئے دفاع کیا کہ شمالی کوریا کے جوہری عزئم کے خلاف اتفاق رائے حاصل کرنے کے لیے علاقائی راہنماؤں کے ساتھ قریبی تعلقات اہمیت رکھتے ہیں۔

وائٹ ہاؤس کے پریس سیکرٹری شان سپائسر نے کہا کہ میرا خیال ہے کہ یہ ہمارے لیے اس خطے کے ملکوں کے ساتھ کام کرنے کا ایک موقع ہے جو شمالی کوریا کو سفارتی طور پر اور اقتصادی طور پر الگ تھلگ کرنے میں کوئی کردار ادا کر سکتا ہے ۔ اور سچ تو یہ ہے کہ امریکہ کے قومی مفادات ، ہمارے عوام کی سلامتی اور خطے کے لوگوں کی سلامتی صدر کی اولین ترجیحات ہیں۔

انسانی حقوق کے گروپس تھائی وزیر اعظم پرایوتھ چان اوچا پر ایک فوجی انقلاب کے ذریعے اقتدار پر قابض ہونے اور جمہوری حقوق پامال کرنے کی بناء پر تنقید کر چکے ہیں۔ جب کہ فلپائن کے صدر کی منشیات کے خلاف ان کی مہلک جنگ کی بناء پر مذمت کی گئی ہے۔

اور ابھی بالکل حال ہی میں صدر ٹرمپ شمالی کوریا کو ایک ایسا خطرہ قرار دے چکے ہیں جسے وہ چین کی مدد سے ختم کرنے کی توقع رکھتے ہیں ۔ اس لئے جب ٹرمپ نے شمالی کوریا کے لیڈر کو مشکل حالات سے بہترین طریقے سے نمٹنے والی ایک شخصیت قرار دیا تو کم جانگ ان لازمی طور پر خوش ہوئے ہوں گے۔

اٹلانٹک کونسل کے ایک سینیر فیلو رابرٹ میننگ کہتے ہیں کہ امریکی میڈیا کلچر میں کم جانگ ان کو اکثر أوقات ایک قسم کے کارٹون کردار کے طور پر پیش کیا جاتا ہے اور مسٹر ٹرمپ کی جانب سے اس قسم کا مودبانہ رویہ غالباً شمالی کوریا کے نظام کے لیے حیران کن ہے۔ مجھے یہ جاننے میں دلچسپی ہو گی کہ وہ اس رویے کو کس طرح لے رہے ہیں کیوں کہ کسی صدر کی جانب سے شمالی کوریا یا ان کے لیڈر کے بارے میں اگر کبھی کوئی مثبت الفاظ کہے گئے ہیں تو بھی انہوں نے ایک بہت ہی، بہت ہی زیادہ طویل عرصے سے کسی صدر کے منہ سے ایسی باتیں نہیں سنیں۔

رابرٹ میننگ نے اسکائپ پر وائس آف امریکہ سے بات کرتے ہوئے کہا کہ فلپائن کے صدر ڈویوریٹ خطے میں ایک اہم کردار رکھتے ہیں اور ان سے تعلقات بہتر بنانا امریکہ کے مفاد میں ہے اگرچہ یہ کوئی آسان کام نہیں ہو سکتا۔

انہوں نے کہا کہ میں جانتا ہوں کہ ڈیوریٹ امریکہ کو بنیادی طور پر پسند نہیں کرتے۔ میرا خیال ہے کہ اس کا کچھ تعلق اس ماضی سے ہے جب ہم وہاں ایک نو آبادیاتی طاقت تھے ۔ لیکن وہ یہ بھی کہتے ہیں کہ فلپائن کے لیڈر شمالی کوریا پر قابو پانے میں کسی قسم سے کوئی مدد نہیں کرپائیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ شمالی کوریا کا مسئلہ چار صدور کے لیے ایک مشکل مسئلہ رہا ہے ۔ ہمارے پاس کوئی مناسب متبادل موجود نہیں ہیں اور مجھے یہ معلوم نہیں ہے کہ آیا جب تک یہ حکومت پیانگ یانگ پر اقتدار میں ہے ، کوئی حل ممکن ہے یا نہیں۔

رابرٹ میننگ کہتے ہیں کہ مشرقی ایشیا اور پیسیفک کے خطے میں صدر ٹرمپ کی طویل المیعاد پالیسی واضح نہیں ہے اور یہ کہ اس کے کچھ متنازع راہنماؤں کے لئے دوستانہ آغاز کی ان کی کوششیں ممکن ہے ان علاقائی سربراہی کانفرنسوں کے ایک سلسلے کی تیاری ہوں جن میں وہ پروگرام کے مطابق شرکت کریں گے۔

فیس بک فورم


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal