تامل ناڈو میں چار سو سے زائد دلتوں نے خوشی خوشی اسلام قبول کرلیا

اب تک  |  Feb 14, 2020

نئی دہلی: (14 فروری 2020) بھارتی انتہا پسندوں کے مظالم اور دہشت گردی سے تنگ آکر تامل ناڈو میں چار سو سے زائد دلتوں نے خوشی خوشی اسلام قبول کرلیا ۔ کہتے ہیں کہ حکومت جانوروں سے بھی بدترین سلوک کررہی ہے ۔ مزید تین ہزار دلت مسلمان ہونے کے لیے تیار ہیں۔

ریاست تامل ناڈو کے مختلف گاؤں دیہات سے تعلق رکھنے والے دلتوں نے اسلام قبول کرکے پورے علاقے میں ہلچل مچا دی ہے ۔ ان افراد کا کہنا ہے کہ ان کے ساتھ امتیازی سلوک روا رکھا جارہا ہے۔ جانوروں سے زیادہ بدترین زندگی گزار رہے ہیں ۔ بنیادی سہولیات نہیں اور نا ہی اونچی ذات کے بھارتی ہندوؤں کے برابر آنے کا خواب تک دیکھنے کی اجازت نہیں۔

انہوں نے کہا کہ اسی ناانصافی اور بدسلوکی نے انہیں مجبور کردیا کہ وہ مسلمان ہوجائیں ۔ ان کا تو یہ بھی کہنا ہے کہ مزید تین ہزار دلت ، مسلمان ہونے کے لیے تیار ہیں۔ اس اعلان نے انتہا پسندوں کی نیندیں اڑا دی ہیں ۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More