بھارت میں طالبات کا محبت نہ کرنے کا عہد، ویڈیو وائرل

بول نیوز  |  Feb 15, 2020

بھارت میں کالج کی طالبات  سے محبت نہ کرنے اور والدین کی رضامندی کے بغیر شادی نہ کرنے کا عہد لیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست مہاراشٹر کے شہر امراوتی کے ایک کالج میں اپنی نوعیت کی ایک انوکھی تقریب منعقد کی گئی ، جس میں کالج کے ایک پروفیسر نے طالبات سے انوکھا عہد لیا ، جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

students from a girls college forced to take an absurd pledge in Amravati on Valentine's Day. The students are forced to pledge saying we will not love anyone and will never have a love marriage @Pankajamunde @news24tvchannel @VarshaEGaikwad @ChitraKWagh @meudaysamant pic.twitter.com/by8mV1wPgM

— Vinod Jagdale (@vinodjagdale80) February 14, 2020

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ایک استاد طالبات سے عہد لے رہے ہیں اور طالبات استاد کے جملوں کو ساتھ ساتھ دہرا رہی ہیں کہ وہ پسند کی شادی کرکے کبھی والدین کو پریشانی کا سامنا نہیں کرنے دیں گی۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی اس ویڈیو پر کالج انتطامیہ کو تنقید کا نشانہ بنایا گیا ہے ۔

اس موقع پر سوشل میڈیا صارفین کا کہنا تھا کہ پسند کی شادی کرنا یا لائف پارٹنر کے انتخاب میں اپنی رائے دینا چوری یا ڈکیتی نہیں جس کے نہ کرنے کا عہد لیا جارہا ہے تاہم کچھ صارفین نے اساتذہ کے اقدام کو سراہا بھی ہے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More