مولانا اسد نے وزیر اعظم کو للکار دیا، اپوزیشن پر بےچینی طاری

سچ ٹی وی  |  Feb 15, 2020

وزیراعظم عمران خان نے جمعہ کو اسلام آباد میں صحافیوں سے غیر رسمی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ فضل الرحمان نے ملک کے خلاف سازش کی۔ مولانا نے خود کہا کہ وہ کسی ایجنڈے کے تحت حکومت گرانے آئے تھے۔ اس بنیاد پر ان کے خلاف آرٹیکل 6 کے تحت کارروائی کریں گے۔

آرٹیکل 6 سنگین غداری کا مقدمہ ہے۔ جنرل پرویز مشرف کو بھی اسی مقدمہ میں خصوصی عدالت نے سزائے موت سنائی ہے۔

مزید پڑھیں: مولانا فضل الرحمٰن کے سر پر خطرے کی تلوار لٹکنے لگی، وزیر اعظم نے واضح اشارہ دیدیا

وزیراعظم کے بیان کے بعد اپوزیشن کی جانب سے اس کی مذمت کی جارہی ہے مگر مولانا فضل الرحمان کے بیٹے مولانا اسد محمود نے اس کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان نے مولانا فضل الرحمان کے خلاف آرٹیکل چھ کے تحت مقدمہ قائم کرنے کا فیصلہ کیا ہے اور پوری قوم کے سامنے یہ بات کہی ہے۔ مطالبہ کرتا ہوں کہ اب آپ اپنے اس دعوے پر قائم رہیں اور اپنے بات سے پیچھے نہ ہٹیں۔

مولانا اسد محمود نے کہا کہ عمران خان جس آئین کے تحت مولانا فضل الرحمان پر غداری کا مقدمہ بنانا چاہتے ہیں، اس آئین کو ہمارے آباد و اجداد نے بنایا۔ اس پر ان کے دستخط ہیں اور ہم اس آئین کی حفاظت کرنا جانتے ہیں۔

 

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More