جاوید میاں داد شدید غصے میں آگئے ، نجی ٹی وی چینل کو آخری وارننگ دیدی

سچ ٹی وی  |  Feb 26, 2020

عالمی شہرت یافتہ کرکٹ کے سابق کھلاڑی جاوید میاں داد نے ایک نجی ٹی وی کے پروگرام میں اپنی بیہودہ پیروڈی پرشدید غصے کا اظہارکرتے ہوئے کہا کہ چینل پرپروگرام چلانا ایک الگ چیزہے لیکن کسی کو بے عزت کرنے کا کسی کو حق نہیں۔ لوگ مجھے اچھی طرح جانتے ہیں اوراسی لیے میری عزت بھی کرتے ہیں، اگرآئندہ اس طرح کا کوئی بھی اقدام کیا گیا تومیں آخری حد تک جاؤں گا اس لیے اس چیز کا خیال رکھا جائے۔

Stop Insulting me & show some RESPECT, this is how you treat your legend?, Javed Miandad Angry on Shahzad Iqbal and message to all media houses. Watch: https://t.co/[email protected] #JavedMiandad #ShahzadIqbal #PSL2020 #DummyShow pic.twitter.com/M1iRb7v5l8

— Javed Miandad (@I_JavedMiandad) February 25, 2020 

جاوید میاں داد نے کہا کہ میں معزرت کے ساتھ ہرچینل سے گزارش کرتا ہوں کہ آپ ضرر پیروڈی کریں لیکن کچھ مناسب انداز میں ، تاہم جوپروگرام میں میرا نام لے کرکیا گیا وہ مجھے بالکل اچھا نہیں لگا۔ بڑوں کی عزت کی جاتی ہے خاص طور پر ان لوگوں کی جنہوں نے ملک کا نام روشن کیا ہو۔

سابق کھلاڑی نے کہا کہ میں سچا پاکستانی ہوں، میری یا مجھ سے جڑی ہر چیز میری دھرتی ہے۔ میں وہ بندہ ہوں جو اس ملک کے لیے لڑا ہوں، جس کسی نے کبھی بھی پاکستان یا میرے لوگوں کے خلاف بات کی ہے تومیں نے ان کے خلاف بولا ہوں۔ میں نے کبھی بھی آج تک کچھ غلط نہیں کیا حالانکہ جب فکسنگ بھی ہوئی تو میں کرکٹ چھوڑ کر الگ ہوگیا تھا۔ 

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More