بھارت میں فلموں کی ڈیجیٹل ریلیز کا نیا رجحان زور پکڑنے لگا

وائس آف امریکہ اردو  |  Jun 29, 2020

ویب ڈیسک — 

بھارت میں فلموں کی ڈیجیٹل ریلیز کا رجحان زور پکڑ رہا ہے۔ زیادہ تر فلم ساز اپنی فلموں کی تھیٹرز میں ریلیز کے لیے مزید انتظار کرنے سے گریزاں ہیں۔ اس لیے انہوں نے اپنی فلموں کی ریلیز کے لیے اسٹریمنگ کمپنیز کا سہارا لے لیا ہے۔

بھارت میں پچھلے کئی مہینوں سے سنیما ہالز بند پڑے ہیں جس کے سبب بہت سے بڑے بجٹ والی فلموں کی ریلیز بھی رکی ہوئی ہے۔

کرونا وائرس کے فوری طور پر نہ ختم ہونے والے اثرات کو دیکھتے ہوئے فلم ساز مجبوراً اپنی فلمیں آن لائن ریلیز کر رہے ہیں۔

اس کی تازہ ترین مثال مہیش بھٹ کی نئی فلم 'سڑک ٹو' ہے جس کے متعلق ان کا کہنا ہے کہ 'فلم کی ڈیجیٹل ریلیز جلد متوقع ہے۔'

'سڑک ٹو' کی ہیروئن مہیش بھٹ کی چھوٹی بیٹی عالیہ بھٹ ہیں اور ان کی شہرت کے سبب فلم بینوں کو کافی عرصے سے اس فلم کا انتظار تھا۔

'گلابو ستابو' کے بعد فلم 'چوکڈ'، 'چنٹو کا برتھ ڈے'، نواز الدین جیسے بڑے اسٹار کی 'گھوم کھیتو'، 'مسز سیریل کلر'، 'مسکا'، 'بم فاد'، 'واٹ آر دی اوڈز' اور 'اتیت' وغیرہ بھی اسٹریمنگ پلیٹ فارم سے ریلیز ہونے جا رہی ہیں۔

خبر رساں ادارے 'اے ایف پی' کے مطابق بالی وڈ فلموں کی تجزیہ کار راکھی راٹھور کا کہنا ہے کہ بھارتی فلمی صنعت کو زندہ رکھنے کے لیے فلموں کی کسی نہ کسی طریقے سے ریلیز جاری رکھنا ضروری ہے۔

راکھی راٹھور کا کہنا ہے کہ بالی وڈ انڈسٹری کو اپنی بقا کے لیے ڈیجیٹل ریلیز کی نئی ٹیکنالوجی کو اپنانا ہو گا۔ کم از کم دو دہائیوں تک فلمی صنعت کی بقا کے لیے ایسا کرنا لازمی ہے۔

فلموں کی ڈیجیٹل ریلیز پر ودیا بالن جیسے کچھ بڑے فن کاروں نے خوشی کا بھی اظہار کیا ہے۔

اُن کی نئی فلم 'شکنتلا دیوی' بھی جلد ہی اسٹریمنگ سروس کے ذریعے ریلیز ہونے والی ہے۔ انہوں نے اظہار مسرت کے لیے ایک ٹوئٹ بھی کی ہے۔

بھارت میں اس وقت کئی اسٹریمنگ کمپینز کام کر رہی ہیں جن میں 'ایمیزون' اور 'نیٹ فلکس' جیسی امریکی کمپنیاں سرِ فہرست ہیں جب کہ کچھ مقامی کمپنیاں بھی اس کام کے لیے سامنے آئی ہیں۔

'ایمیزون' نے تین روز قبل ہی ایک فلم 'لا' اپنے پلیٹ فارم سے ریلیز کی ہے۔

بھارت میں اب تک تقریباً 53 فلمیں اسٹریمنگ پلیٹ فارمز سے ریلیز ہو چکی ہیں جب کہ کچھ فلمیں اگلے ماہ اور کچھ اس کے بعد ریلیز ہوں گی۔

فلم 'شکتنلا دیوی' 31 جولائی کو، 'دل بے چارہ' 24 جولائی، 'لکشمی بم' اور 'گنجن سکسینہ' 15 اگست کو ریلیز کی جائیں گی۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More