ترگت سپاہی نے آفریدی سے ایسا کیا کہہ دیا کہ پاکستانی خوش ہو گئے

بول نیوز  |  Aug 04, 2020

دنیا بھر میں پذیرائی حاصل کرنے والی تُرک سیریز ’ارطغرل غازی‘ کو پاکستان بھر میں خوب مقبولیت حاصل ہو رہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ترک ڈرامے ارطغرل غازی میں مرکزی کردار ادا کرنے والے اداکارانجین التان  اورحلیمہ سلطان کے ساتھ ان کے بہادر جنگجو بھی پاکستان میں بے حد مقبول ہیں ۔

عید الضحیٰ کے موقع پرایک نجی ٹی وی کے پروگرام میں میزبان اور پاکستان کے مایہ ناز کھلاڑی شاہد خان آفریدی کی جانب سے ترک اداکار چنگیز جوشقون کا انٹرویو کیا گیا۔

View this post on Instagram

@cengizcoskunnn wishes to learn cricket from #ShahidAfridi and meanwhile #Lala wishes to learn how to play with axe from #CengizCoşkun! #WaseemBadami #ShahidKhanAfridi #TurgutAlp #Pakistan #Turkey #Ertugrul #ertuğrulgazi #EntertainmentPopcorn

A post shared by Entertainment popcorn (@entertainment_popcorn_offical) on Aug 3, 2020 at 12:49pm PDT

ترگت سپاہی کا جاندار کردار ادا کرنے والے چنگیزجوشقون کا  کہنا ہے کہ وہ پاکستان آنا چاہتے ہیں اورشاہد آفریدی سے بیٹنگ سیکھنا چاہتے ہیں۔

بوم بوم آفریدی نے ترک اداکار کو جواب میں کہا کہ وہ اُنہیں چنگیز نہیں بلکہ ترگت ہی پکاریں گے کیوں کہ یہ نام اُن پر اچھا لگتا ہے۔

شاہد آفریدی نے مزید کہا کہ وہ اپنی اور سارے پاکستان کی جانب سے ترگت کو پاکستان میں دعوت دینا چاہیں گے، ترگت کے پاکستان پہنچنے پر وہ اُنہیں کرکٹ ضرور سیکھائیں گے اور ساتھ میں چنگیز سے کلہاڑی سے لڑنا بھی سیکھیں گے ۔

جس پر چنگیز(ترگت)  نے ہنستے ہوئے جواب دیا کہ انہیں یہ منظور ہے اور ڈیل پکی سمجھیں ۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More