سب مل کر شجر کاری مہم میں بھرپور حصہ لیں، عاصم سلیم باجوہ

بول نیوز  |  Aug 09, 2020

چئیرمین سی پیک اتھارٹی جنرل عاصم سلیم باجوہ نے کہا ہے کہ گرین پاکستان کیلئے سب مل کر شجر کاری مہم میں بھرپور حصہ لیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کے معاون خصوصی اطلاعات اور چیئرمین سی پیک اتھارٹی جنرل (ر) عاصم سلیم باجوہ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے ایک پیغام میں شجر کاری سے متعلق بیان میں کہا کہ گرین اور کلین پاکستان کیلئے سب مل کر شجر کاری مہم میں بھرپور حصہ لیں

Let’s all join Tree Plantation Campaign for green and clean Pakistan,for our survival,for our future generation,the only way to fight climate change.The link below and maps show us where we stand in tree count https://t.co/8PIzy163qP pic.twitter.com/1BskOvd7Hs

— Asim Saleem Bajwa (@AsimSBajwa) August 9, 2020

اپنے بیان میں چیئرمین سی پیک اتھارٹی جنرل (ر) عاصم سلیم باجوہ نے مزید کہا کہ شجر کاری مہم اپنی بقاء کیلئے ہے، آنے والی نسلوں کی بقاء کیلئے ہے لہذا موسمیاتی تبدیلیوں سے نمٹنے کیلئے شجر کاری مہم کو کامیاب بنانا ہے۔

واضح رہے اس سے قبل وزیراعظم عمران خان نے شجرکاری مہم سے متعلق تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ ٹائیگرز فورس کو مبارکباد دیتا ہوں، ایک دن میں 35 لاکھ درخت لگائے۔

وزیراعظم نے کہا تھا کہ موسمیاتی تبدیلی سے متاثرہ ملکوں میں پاکستان کا نمبر 8واں نمبرہے،اللہ نے ہمیں یہ طاقت دی ہے کہ ہم موسمیاتی تبدیلی سے نمٹ سکتے ہیں۔

عمران خان نے یہ بھی کہا تھا کہ پاکستان میں شدید گرمی کی وجہ سے بہت اثرات آئے ہیں،موسمیاتی تبدیلی کی وجہ سے ڈیڑھ لاکھ ٹن گندم کی کمی کا سامنا ہوا جبکہ گرمی بڑھی،گلشیئر پگھلتے رہے تو نتیجہ علاقے ریگستانوں کی شکل اختیار کرلیں گے۔

اپنے بیان میں عمران خان نے کہا تھا کہ دریائے راوی دیکھتے ہی دیکھتے گندا نالہ بن گیا،راوی میں سردیوں میں گندگی ہوتی ہے اس لئے لاہور کے ساتھ نیا شہر بنانے جا رہے ہیں جو راوی کو بھی زندہ کرےگا۔

وزیراعظم عمران خان نے مزید کہا تھا کہ درخت لگانے کے ساتھ ساتھ ہمیں اپنے دریاؤں کو بھی صاف کرنا ہے،درخت اگانے سے آلودگی بھی کم ہوگی۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More