ہونڈا نے گاڑیوں کیلئے کورونا وائرس مارنے والا ماسک تیار کرلیا

ہم نیوز  |  Jan 04, 2021

چاپانی کار ساز کمپنی ہونڈا نے گاڑیوں کے اندر موجود وائرس اور بیکٹیریاں سے تحفظ کے لئے نئی ڈیوائس متعارف کرانے کا اعلان کیا گیا ہے، یہ نئی ڈیوائس کورونا وائرس مارنے کی صلاحیت بھی رکھتی ہے۔

ہونڈا  کے مطابق کوروماکو (Kurumaku) نامی ڈیوائس کیبن میں ایئر فلٹر کے اوپر نصب کیا جاتا ہے جو ایک فیس ماسک کی طرح کام کرکے وائرسز کو پھیلنے سے روکتا ہے۔

کمپنی کے مطابق کوروماکو گاڑی کے اندر گردش کرنے والے 99 اعشاریہ 8 فیصد وائرل ذرات کا خاتمہ کرسکتا ہے، ڈیوائس کی صفائی ہر 24 گھنٹے بعد کرنا ہوگی جبکہ اسے ہر سال بدلنا ہوگا۔

مزید پڑھیں: 

ڈیوائس کے حوالے سے ہنڈا کی جانب سے براہ راست کوڈ-19 سے تحفظ سے متعلق  ذکر نہیں ہے البتہ یہ ظاہر ہے کہ اس ڈیوائس کو عالمی وبا کورونا وائرس کو مد نظر رکھتے ہوئے تیار کیا گیا ہے۔

ہونڈا نے وضاحت کی ہے یہ ڈیوائس وائرس کے بوندوں کو اپنی خاص سطح سے پکڑتی ہے، ان کی صلاحیت کو کم کردیتی ہے اور انہیں نقصان پہنچا سکتی ہے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More