بورس جانسن کا امریکی صدر سے پہلا رابطہ، ٹوئٹر پر تصویر بھی شئیر

بول نیوز  |  Jan 24, 2021

برطانوی وزیراعظم اور امریکی صدر کے درمیان پہلا ٹیلی فونک رابطہ ہوا ہے۔

بین الاقوامی ذرائع ابلاغ کے مطابق برطانوی وزیراعظم بورس جانسن نے سماجی را بطے کی ویب سائٹ ٹو ئٹر پر اپنی ایک تصویر شئیر کی، جس میں وہ کا فی خوشگوار مو ڈ میں نظر آ رہے ہیں۔

اس ٹوئٹ پیغام کے مطابق بورس جانسن نے جوبائیڈن کو امریکا کا صدر بننے پر مبارکباد دی اور دونوں رہنماوں نے کورونا سے نمٹنے کے لیے بھرپور تعاون جاری رکھنے کے عزم پر اتفاق کیا۔

Great to speak to President @JoeBiden this evening. I look forward to deepening the longstanding alliance between our two countries as we drive a green and sustainable recovery from COVID-19. pic.twitter.com/Y4P3G74PPz

— Boris Johnson (@BorisJohnson) January 23, 2021

برطانوی وزیراعظم نے جو بائیڈن سے کہاکہ دونوں ملکوں میں دیرپا تعلقات مزید مضبوط کرنےکاخواہاں ہوں۔

واضح رہےکہ نومنتخب صدر جوبائیڈن نے 46ویں امریکی صدر کی حیثیت سے حلف اٹھا لیا۔

کیپٹل ہل میں ہونے والی حلف برداری کی تقریب میں سبکدوش ہونے والے ڈونلڈٹرمپ غیر حاضر رہے، 150برس بعد پہلا موقع ہے کہ جانے والا امریکی صدرحلف تقریب میں غیرحاضر تھے۔

حلف برداری کی روایات کےمطابق تمام صدور تقریب میں شرکت کرتےہیں۔

ٹرمپ کےنائب صدر مائیک پینس اور قریبی سینیٹر ٹیڈکروز بھی تقریب میں شریک تھے۔

 وائٹ ہاؤس کے ملازمین کےلئے سخت ہدایات 

بین الاقوامی ذرائع ابلاغ کے مطابق امریکی صدر جوبائیڈن نے وائٹ ہاؤس کے ملازمین سے ورچوئل ملاقات کے دوران واضح طور پر کہا ہے کہ اگر کسی نے اونچی آواز میں بات کی یا پھر بدتمیزی کی تو موقع پر ہی ملازمت سے برطرف کردوں گا۔

انہوں نے کہا کہ ہمیں وائٹ ہاؤس کے اصولوں کو واپس لانا ہے جو گزشتہ 4  سال میں کہیں کھو گئے ہیں، اگر آپ میرے ساتھ ہمیشہ کام کرنا چاہتے ہیں تو یہ بہت آسان ہے۔

امریکی صدر نے کہا کہ آپ کو اپنے ساتھیوں کے ساتھ عزت سے پیش آنا ہے اور اُن سے نرم لہجے میں گفتگو کرنا ہے۔

Now the real work begins, folks. Follow along at @POTUS as we build back better. pic.twitter.com/fHViqSqwp2

— Joe Biden (@JoeBiden) January 20, 2021

 

 

-->
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More