ملکہ برطانیہ نےپرنس فلپ کیساتھ پرانی تصویرشیئرکردی

سماء نیوز  |  Apr 17, 2021

شاہی خاندان کی جانب سے شیئر کی گئی تصویر

ملکہ برطانیہ الزبتھ نے آنجہانی شوہر کیساتھ لی گئی پرانی تصویر شیئر کردی۔

سوشل میڈیا پر شیئر کی گئی تصویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ملکہ الزبتھ اور شہزادہ فلپ گھاس پر ساتھ بیٹھے ہیں اور کیمرے کی جانب دیکھ کر پوز کر رہے ہیں، جب کہ ان کے عقب میں پہاڑ نظر آرہے ہیں۔

تصاویر برطانوی شاہی خاندان کے آفیشل اکاؤنٹ سے شیئر کی گئی ہیں۔ ایک اور شیئر کی گئی تصویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ دونوں شاہی محل میں کھڑے ہیں۔ شیئر کی گئی تصویر کیساتھ پیغام میں لکھا ہے کہ ملکہ الزبتھ کی خواہش پر یہ پرائیویٹ تصویر شیئر کی گئی ہے جو سال 2003 کی ہے۔

واضح رہے کہ شہزادہ فلپ کا انتقال 9 اپریل کو ہوا تھا۔ وہ کچھ عرصے سے علیل تھے۔ ان کی آخری رسومات آج ادا کی جائیں گی۔

ایک اور شیئر کی گئی پوسٹ میں ملکہ الزبتھ اور شہزادہ فلپ کی منگنی کا ذکر ہے جس میں کیمرے میں محفوظ اس وقت کے یادگار لمحات کو بھی تصویری شکل میں مداحوں کیساتھ شیئر کیا گیا ہے۔

اس وقت کی شہزادی الزبتھ اور شہزادہ فلپ کی منگنی سال 1947 میں جولائی میں ہوئی تھی، جب کہ سال 2017 میں جوڑے نے اپنی شادی کی پلاٹنیم سالگرہ منائی تھی۔

پرنس فلپ کی خواہش کے مطابق ان کی میت آخری رسومات کے لیے ان کی خود تیار کردہ گاڑی میں لے جائی جائے گی۔ پرنس فلپ نے اپنی زندگی میں ہی ملکہ سے اپنی خواہش کا اظہار کر رکھا تھا۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More