کبھی آپ نے سوچا فریج کے نیچے والے حصے میں لائٹ ہوتی ہے لیکن اوپر والے میں نہیں؟ اس سوال کا جواب اکثر پاکستانیوں کو نہیں معلوم

بول نیوز  |  Sep 24, 2021

فریج تو ہر گھر میں ہی ہوگا کیونکہ یہ آج کے  دور میں ہر گھر کی ضرورت ہے لیکن کیا کبھی آپ نے یہ نوٹ کیا ہے کہ فریج کے نیچے والے حصے میں لائٹ ہوتی ہے لیکن اوپر والے میں نہیں۔

کیونکہ جب ہمیں کبھی فریج کے اوپری حصے سے کچھ نکالنا ہو تو ہم ٹارچ لائٹ، یا موبائل کی لائٹ کا استعمال کرتے ہیں ۔

اس کا جواب کسی کو خاص معلوم نہیں ہے لیکن ایک ماہر معیشت کے مطابق یہ لاگت بچانے کے ایک ایسے اصول کی کلاسیک مثال ہے جس میں بنیادی طور پر فائدہ بچت سے زیادہ نہیں ہوتا    ہے۔

علاوہ ازیں فریزر میں لائٹ لگانا فائدہ مند نہیں کیونکہ اس پر برف جمنے کا امکان زیادہ ہوتا ہے۔

صارفین فریزر میں لائٹ کو زیادہ اہم نہیں سمجھتے کیونکہ اکثر فریزر کے دروازے کو ریفریجریٹر کے مقابلے میں بہت کم کھولتے ہیں اور جب بھی فریزر کا دروازہ کھولا جاتا ہے تو زیادہ تر اس کے سامنے چند منٹ سے زیادہ نہیں کھڑے ہوتے ہیں۔

خیال رہے کہ صارفین ریفریجریٹر میں لائٹ کو اکثر استعمال کرتے ہیں تو وہ اس فیچر کو قابل قدر تصور کرتے ہیں اور اسی وجہ سے کمپنیاں ریفریجریٹر میں لائٹس کی تنصیب کو فریزر کے مقابلے میں زیادہ بہتر سمجھتے ہیں۔

Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More