کون سا وٹامن ہمیں بوڑھا ہونے سے بچاتا ہے؟

بول نیوز  |  Oct 27, 2021

انسان کو  تندرست رہنے کے لیے 13 مختلف اقسام کے وٹامنز  چاہیئے ہوتے ہیں لیکن مارکیٹ میں اتنے سارے وٹامنز اور ملٹی وٹامنز کی دستیابی کی وجہ سے عموماً یہ پتا نہیں چلتا کہ کون سے استعمال کیے جائیں اور کون سی نہیں۔

کچھ ملٹی وٹامنز میں زنک، آئرن اور کیلشیم کی مقدار بھی شامل ہوتی ہے اور یہ سارے اجزاء آپ کو عموماً آپ کی غذا سے مل جاتے ہیں۔

لیکن اگر آپ کے جسم میں خاص طور پر زنک، آئرن یا کیلشیم کی کمی ہے تو اسے آپ ان وٹامنز کے ذریعے پورا کرسکتے ہیں اور وٹامن ڈی کی کمی انسانی صحت کے لئے خراب ہوسکتی ہے۔

وٹامن ڈی، یہ وٹامن انسانی ہڈیوں کی مضبوطی اور نشونما کے لئے بہت ضروری ہوتا ہے لیکن اسکی کمی ہمیں اور ہمارے جسم کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔

وٹامن ڈی ہمارے جسم میں کسی ہارمون کی طرح کام کرتا ہے اور کسی اور وٹامنز کے مقابلے میں وٹامن ڈی کے لئے تمام خلیات ایک ریسیپٹر کی طرح کام کرتے ہیں۔

 آپ اپنے جسم میں اس وٹامن ڈی کی کمی کو سورج کی روشنی کے ذریعے دور کرسکتے ہیں تاہم مارکیٹ میں اس کی ادویات بھی موجود ہیں۔

یہ وٹامن انسانی ہڈیوں کی صحت اور مدافعتی نظام کے لئے انتہائی ضروری ہے لیکن اگر آپ کے جسم میں اس وٹامن کی کمی ہے تو یہ علامات غور سے پڑھیں ۔

Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More