بچوں کے لیے کورونا ویکسین کی پہلی کھیپ کینیڈا پہنچ گئی

بول نیوز  |  Nov 23, 2021

بچوں کے لیے کورونا ویکسین کی پہلی کھیپ کینیڈا پہنچ گئی ہے جس سے صوبوں اور خطوں کے لیے بڑے پیمانے پر حفاظتی ٹیکوں کی مہم کے اگلے مرحلے کے لیے منصوبہ بندی شروع کرنے کا راستہ صاف ہو گیا۔

ہیملٹن کے ایک ہوائی اڈے پر ہزاروں خوراکیں لے کر جانے والا یو پی ایس طیارہ بارش میں اترا، اس کی آمد کے موقع پر وفاقی وزیر پروکیورمنٹ فلومینا ٹاسی موجود تھے۔

ٹاسی نے تالیاں بجائیں اور خوشی کا اظہار کیا جب کارکنوں نے جہاز کے اوپری ڈیک سے بھورے رنگ کے بڑے کنٹینرز اتارے۔

ہیلتھ کینیڈا نے جمعہ کو بتایا کہ فائزر ویکسین کے ایک ترمیم شدہ ورژن کو اس آبادی میں استعمال کے لیے لائسنس دیا گیا ہے، اور اوٹاوا نے وعدہ کیا کہ کچھ انجیکشن 48 گھنٹوں کے اندر کینیڈا کی سرزمین پر لگ جائیں گے۔

ٹاسی نے کہا کہ ہفتے کے آخر تک، کینیڈا کے پاس 2.9 ملین گولیاں ہوں گی، جو نئے منظور شدہ عمر کے خطوط میں ہر بچے کو پہلی خوراک دینے کے لیے کافی ہیں۔

ہیلتھ کینیڈا کی منظوری فارماسیوٹیکل کمپنیوں کی جانب سے حفاظت اور افادیت کے اعداد و شمار کے ایک ماہ طویل جائزے کے بعد سامنے آئی۔

Square Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More