سیالکوٹ واقعہ: منیجرکی موت کیسے ہوئی، پوسٹ مارٹم رپورٹ آگئی

سماء نیوز  |  Dec 04, 2021

سیالکوٹ میں ہجوم کے تشدد سے ہلاک ہونیوالے سری لنکن شہری کی پوسٹ مارٹم رپورٹ موت کی وجہ سامنے آگئی۔

سیالکوٹ میں جمعہ کو مشتعل ہجوم نے اسپورٹس ویئر فیکٹری کے سری لنکن منیجر کو توہین مذہب کے الزام پر تشدد کرکے ہلاک کردیا تھا، جس کی لاش کو بعد ازاں آگ لگادی گئی تھی۔

سماء نے سری لنکن شہری کی پوسٹ مارٹم رپورٹ کی کاپی حاصل کرلی، جس میں پتہ چلا ہے کہ پرانتھا کی موت دماغ ڈیمیج ہونے کی وجہ سے ہوئی، یہ بھی تصدیق ہوئی ہے کہ ان کے سر کی ہڈی بھی ٹوٹ گئی تھی۔

رپورٹ کے مطابق سری لنکن منیجر کے جسم کا 99 فیصد حصہ مکمل طور پر جل چکا ہے، تشدد سے ان کے بازو، کولہے سمیت تمام ہڈیاں ٹوٹ چکی تھیں۔

وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کو سیالکوٹ واقعے کی ابتدائی رپورٹ پیش کردی گئی، جس میں بتایا گیا ہے کہ 13 مرکزی ملزمان سمیت 120 سے زائد افراد کو گرفتار کرلیا گیا، جن لوگوں نے لاش کے ساتھ سیلفیاں بنائیں انہیں بھی پکڑا گیا ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے پولیس کو ہدایت کی ہے کہ دیگر ملزمان کو جلد قانون کی گرفت میں لایا جائے، ملزمان قرار واقعی سزا سے بچ نہیں پائیں گے۔

وزيراعظم عمران خان نے سانحہ سيالکوٹ پر سری لنکن صدر سے رابطہ کيا ہے اور انہيں بتايا کہ اس افسوسناک واقعے ميں ملوث 100 سے زائد افراد کو گرفتار کرليا گيا ہے۔ انہوں نے يقين دہائی کرائی کہ ملزمان کیخلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔

اس سے قبل سيالکوٹ واقعے پر سری لنکن وزيراعظم نے بھی ٹويٹ کيا اور لکھا کہ پاکستان ميں سری لنکن شہری کی موت پر افسوس ہے، واقعے پر صدمے ميں ہوں، ہمدردياں اہلخانہ کے ساتھ ہيں، يقين ہے عمران خان ذمہ داروں کو کٹہرے ميں لائيں گے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More