رونالڈو ’خاندانی وجوہ‘ کے باعث مانچسٹر یونائیٹڈ کی ٹریننگ نہ کرسکے

اردو نیوز  |  Jul 05, 2022

پرتگال کے فٹبالر کرسٹیانو رونالڈو پیر کو مانچسٹر یونائیٹڈ کے ساتھ ’خاندانی وجوہ‘ کے باعث ٹریننگ سے محروم ہو گئے۔

یہ واقعہ کرسٹیانو رونالڈو کی جانب سے مبینہ طور پر مانچسٹر یونائیٹڈ کو چھوڑ کر جانے کے ارادے کے کچھ دن بعد پیش آیا ہے۔

عرب نیوز کے مطابق مانچسٹر یونائیٹڈ کے کھلاڑی جو کلوز سیزن میں بین الاقوامی ڈیوٹی سے دور رہے تھے ان کی پیر کو باقی سکواڈ کے ساتھ ٹریننگ تھی لیکن برطانوی میڈیا کی رپورٹس کے مطابق رونالڈو نے ٹریننگ میں شرکت نہیں کی۔

37 سالہ فٹبالر کی ٹریننگ سے غیر موجودگی کو اولڈ ٹریفورڈ سے دور جانے کے لیے سلوو کلب کی جانب سے دی جانے والی بولی سے تعبیر کیا جائے گا۔

رونالڈو کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ وہ گزشتہ سال جووینٹس سے کلب میں واپس آنے کے بعد سے مانچسٹر یونائیٹڈ کے زوال سے مایوس ہیں۔

مانچسٹر یونائیٹڈ کلب پریمیئر لیگ میں چھٹے نمبر پر رہنے کے بعد آنے والے سیزن کی چیمپئنز لیگ کے لیے کوالیفائی کرنے میں ناکام رہا ہے۔

ایجیکس سے نئے مینیجر ایرک ٹین ہیگ کی آمد کے باوجود  رونالڈو کو مبینہ طور پر یقین نہیں ہے کہ مستقبل قریب میں مانچسٹر یونائیٹڈ بڑے اعزازات کے لیے چیلنج کر سکتا ہے۔

اپنے کیریئر کی مدہم روشنی میں رونالڈو ایک ایسے کلب میں شامل ہونے کو ترجیح دیں گے جو کھیل کے اعلی ایوارڈز کے لیے مقابلہ کرنے کی ان کی خواہش کو پورا کر سکے۔

پانچ بار بیلن ڈی اور جیتنے والے رونالڈو جن کے یونائیٹڈ کنٹریکٹ میں ایک سال باقی ہے، نے چیمپئنز لیگ میں لگاتار 19 سیزن کھیلے ہیں اور وہ ٹورنامنٹ میں سب سے زیادہ گول کرنے والے کھلاڑی ہیں۔

رونالڈو پچھلی مدت میں 24 گول کے ساتھ مانچسٹر یونائیٹڈ کی جانب سے سب سے زیادہ گول کرنے والے کھلاڑی تھے لیکن ان کی مہم کو کئی مواقع پر عوامی مایوسی کے باعث نقصان پہنچا کیونکہ ٹیم پہلے اولے گنر سولسکیر اور پھر عبوری باس رالف رینکنگ کے تحت جدوجہد کر رہی تھی۔

رونالڈو کی ٹریننگ سے غیر حاضری اس وقت سامنے آئی ہے جب یونائیٹڈ جمعہ کو اپنے پری سیزن ایشیا اور آسٹریلیا کے دورے پر روانہ ہونے والی ہے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More