سائفر ریاست کی امانت،خیانت کرنیوالےکو نشان عبرت بنانا چاہیے،مریم نواز

ہم نیوز  |  Oct 02, 2022

 رہنمامسلم لیگ ن کا کہنا ہے کہ سائفر  ریاستِ پاکستان کی امانت ہےاور اس میں خیانت کرنے والے  کو نشان عبرت بنانا چاہیے۔

مسلم لیگ ن  کی نائب صدر مریم نواز نے کہا ہے کہ سائفر صرف ایک کاغذ کا ٹکڑا نہیں بلکہ ریاستِ پاکستان کی امانت ہے،،قومی امانتوں میں خیانت کرنے والے کو نشانِ عبرت بنانا چاہیے۔

یہ سائفر صرف ایک کاغذ کا ٹکڑا نہیں بلکہ ریاستِ پاکستان کی امانت ہے۔ قومی امانتوں میں خیانت کرکے ریاست کےمفادات کو پامال کرنے والے کو نشانِ عبرت بنانا چاہیے تاکہ پھر کسی فارن ایجنٹ کو ڈالروں کے عوض سیاسی بھیس بدل کر ملک کو نقصان پہنچانے کی ہمت نا ہو۔

— Maryam Nawaz Sharif (@MaryamNSharif)

انہوں نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم ٹوئٹر پر ایک پیغام میں کہا ہے انہیں نشان عبر بنائیں تاکہ پھر کسی فارن ایجنٹ کو ڈالروں کے عوض سیاسی بھیس بدل کر ملک کو نقصان پہنچانے کی ہمت نا ہو۔

یہ بھی پڑھیں:سائفر کی تحقیقات سپریم کورٹ کا بنایا کمیشن کرے، فواد چودھری

انہوں نے عمران  خان پر تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایک تو جعل سازی کی اور پھر پکڑجانے کے خوف سے سائفر ہی غائب کردیا، رنگے ہاتھوں پکڑا گیا تو کہتے ہیں مجھ سے سائفرگم گیا۔

ایک تو جعل سازی کی اور پھر اس خوف سے کہ پکڑا نا جاؤں، سائفر ہی غائب کر دیا۔ رنگے ہاتھوں پکڑا گیا تو کہتا ہے https://t.co/BNQcPoSjWy

— Maryam Nawaz Sharif (@MaryamNSharif) October 2, 2022

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More