News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures Cosy Water Park Karachi - Cozy Ticket Price 2015 & Location Pictures
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
آرٹ اور انٹرٹینمنٹ Share your views
وینا ملک نے اپنے شوہر اسد خٹک سے خلع لے لیا ،رپورٹس [وائس آف امریکہ اردو] 11 Mar, 2017

وینا ملک نے میڈیا سے گفتگو کرنے سے معذرت کرلی ہے تاہم اسد خٹک کا کہنا ہے کہ وینا میری بیوی ہے، اس سے بہت پیار کرتا ہوں۔ ہم دونوں کے درمیان معاملات جلد سلجھ جائیں گے ۔

کیمرے کی روشن آنکھوں، ہر سو رونقیں بکھیرتی روشنیوں اور رنگ برنگی گلیمر کی دنیا کو اچانک خیر باد کہہ کر اپنے شوہر کے ساتھ گھر بسا لینے والی اداکارہ وینا ملک ایک مرتبہ پھر شہ سرخیوں میں ہیں اور پاکستان کے مقامی پرنٹ و الیکٹرونک میڈیا میں ان کی ازدواجی زندگی کے حوالے سے بحث سی چھڑ گئی ہے۔

ملک کے تمام برقی ذرائع ابلاغ خبر دے رہے ہیں کہ وینا ملک نے اپنے شوہر اسد خٹک سے خلع لے لیا ہے اور اس کے ساتھ ہی دونوں کی راہیں جدا ہو گئی ہیں۔

خلع لینے سے متعلق اطلاعات وینا ملک کے وکیل علی احمد کی جانب سے سامنے آئی ہیں جن کے مطابق چار سال تک ایک دوسرے کے ساتھ ازدواجی زندگی گزارنے والے اسد اور وینا اپنی راہیں جدا کر چکے ہیں۔

وینا ملک کے وکیل کا کہنا ہے کہ وینا ملک کی جانب سے خلع کی درخواست دائر کی گئی تھی جس پر فیملی کورٹ نے یکطرفہ فیصلہ سنایا ہے۔

خلع کے بارے میں وینا اور اسد دونوں کی ہی جانب سے بات کرنے سے گریز کیا جا رہا ہے تاہم ایک نجی ٹی وی چینل ’جیو نیوز‘ نے اس حوالے سے عدالتی دستاویزات بھی اپنے ناظرین کو دکھائی ہیں۔

وینا ملک کے ایڈووکیٹ کے مطابق وینا ملک نے اپنے شوہر اسد خٹک سے خلع کے لیے لاہور کی فیملی کورٹ میں درخواست دائر کی تھی۔ فیملی کورٹ کے جج قیصر جمیل گوجر نے درخواست پر فیصلہ دیتے ہوئے 31 جنوری 2017ء کو اداکارہ کے حق میں ڈگری جاری کی ہے۔

میڈیا میں عدالتی ذرئع کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا گیا ہے کہ اسد خٹک کی عدم پیروی پر عدالت نے یک طرفہ فیصلہ سنایا۔ وینا اور اسد میں کافی عرصے سے ناچاقی کی اطلاعات تھیں اور جبک یہ ناچاقیاں مزید بڑھنے لگیں تو دونوں نے اپنی رضامندی سے خلع کا فیصلہ کیا۔

علی احمد نے میاں بیوی میں کشیدگی اور خلع کی تصدیق کی ہے۔ انہوں نے میڈیا سے بات چیت میں کہا کہ وینا نے اسد کی وجہ سے اپنا کیریئر عروج کے دنوں میں چھوڑ دیا تھا لیکن اسد کا رویہ وقت گزرنے کے ساتھ تبدیل ہوتا چلا گیا جس کی وجہ سے وینا کو نفسیاتی تشدد کا سامنا بھی کرنا پڑا۔

وینا ملک نے 25 دسمبر 2013 کو اسد خٹک سے دبئی میں شادی کی تھی۔ ان کے دو بچے ہیں۔

وینا ملک نے میڈیا سے گفتگو کرنے سے معذرت کر لی ہے تاہم اسد خٹک کا کہنا ہے کہ وینا میری بیوی ہے، اس سے بہت پیار کرتا ہوں۔ ہم دونوں کے درمیان معاملات جلد سلجھ جائیں گے۔

ان کا یہ بھی کہنا ہے کہ وینا اچھی بیوی، اچھی ماں اور اچھی دوست ہے، میاں اور بیوی میں لڑائی جھگڑے ہوتے رہتے ہیں، چاہتاہوں کہ صلح ہو جائے۔

دوسری جانب ان خبروں پر تبصرے میں وینا ملک کے والد کا کہنا ہے کہ دونوں کی سوچ مختلف تھیں اس کے باوجود ہم نے کوشش کی کہ معاملات چلتے رہیں لیکن افسوس ایسا ممکن نہ ہوسکا۔

فیس بک فورم


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal