News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> BBC Urdu
سائنس اور ٹیکنالوجی Share your views
جلد کی کریموں سے آگ لگنے کا خطرہ [بی بی سی اردو] 19 Mar, 2017
فلپ

کیرول ہو کے شوہر فلپ 2006 میں اچانک اسی طرح سے آگ لگنے کی وجہ سے ہلاک ہوگئے تھے

ایگزما، داد یا کجھلی جیسی جلد کی بیماریوں کے لیے استعمال میں آنے والی ایسی کریم، جو پیرافین سے تیار کی گئی ہیں، سے آگ لگنے کا خطرہ رہتا ہے جنھیں استعمال کرنے والا شخص خود کو جلا بھی سکتا ہے۔

اگر کوئی اس طرح کی کریم مستقل استعمال کرتا ہے اور اپنے کپڑے یا بستر کی چادر وغیرہ تبدیل نہیں کرتا تو پیرافین کی تھوڑی مقدار اس میں جذب ہوتی رہتی ہے جو ماچس یا لائٹر کے شعلے سے آگ پکڑ سکتی ہیں۔

برطانیہ میں ادویات کی نگرانی کرنے والے ادارے نے ہدایات جاری کی ہیں کہ جو کریم پیرافین سے بنی ہوں ان سب پر اس بات سے آگاہ کرنے کے لیے تنبیہی نشانات ہونے چاہیں۔

بی بی سی کی ایک تفتیشی رپورٹ کے مطابق ایسے وارننگ سائن کے باوجود بھی 2010 سے اب تک تقریبا 37 اموات ایسی ہوئی ہیں جو اس طرح کی کریم سے آگ لگنے کی وجہ سے ہوئی ہیں۔

کریم

جو کریم پیرافین سے بنی ہوں ان سب پر آگ لگنے کے تنبیہی نشانات ہونے چاہیں

کیرول ہو کے شوہر فلپ 2006 میں اچانک اسی طرح سے آگ لگنے کی وجہ سے ہلاک ہوگئے تھے۔ انھوں نے اپنے جسم پر ایسی ہی کریم لگا رکھی تھی۔ انھوں نے سگریٹ جلانے کے لیے لائٹر جلایا جس کا شعلہ اتفاق سے اس کریم سے لگا اور انھیں آگ لگ گئی۔

کیرل نے بتایا کہ ان کے شوہر کا جلد کی بیماری کے لیے علاج چل رہا تھا جس کے لیے وہ ایسی ہی کریم استعمال کرتے رہتے تھے۔ آگ لگتے ہی ان کا بدن جل اٹھا جس کے بعد ہسپتال میں ان کی موت ہوئی۔

کیرول نے بتایا: 'جب ہم ہسپتال پہنچے تو سٹاف نے ہمیں بتایا کہ وہ تقریبا 90 فیصد تک جل چکے ہیں۔ وہ کچھ بھی نہیں کرسکتے تھے۔'

اس واقعے کے بعد ہی جلد کی بیماریوں والی کریم سے ہونے والے خطرات کے طرف ماہرین کی توجہ ہوئی اور مریضوں کے تحفظ سے متعلق ایجنسی نے خبردار کیا کہ پیرافین سے تیار ہونے والی اشیا میں آسانی سے آگ لگنے کا خطرہ رہتا ہے۔

شعلہ

جس پروڈکٹ میں 50 فیصد سے زیادہ پیرافین کا استعمال ہوا اس پر آگ لگنے کے خطرے کے بارے میں تنبیہی نشان ضرور ہونا چاہیے

دی میڈسن اینڈ ہیلتھ کیئر پروڈکٹ ریگولیٹری ایجنسی نے بھی اس سلسلے میں دو بار مزید خبردار کیا تھا لیکن ایسی کریم سے ہلاکتوں کا سلسلہ پھر بھی جاری رہا۔

ابھی حال ہی میں مذکورہ ایجنسی نے ہدایات جاری کی ہیں کہ جس بھی پروڈکٹ میں 50 فیصد سے زیادہ پیرافین کا استعمال ہوا اس پر آگ لگنے کے خطرے کے بارے میں تنبیہی نشان ضرور ہونا چاہیے۔

ایجنسی دوا ساز کمپنیوں پر بھی اس بات کے لیے زور ڈال رہی ہے کہ پیرافین سے تیار ہونے والی تمام ایسی کریموں کے ٹیوب اور پیکنگ پر بھی تنبیہی نشانات درج کیے جائیں۔


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal