News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
آئی سی سی چمپئنز: قومی ٹیم کے 15 رکنی اسکواڈ کا اعلان     عابدشیر علی جواب دیں کہ انہوں نےمجھ سےکیاڈیل کی تھی،ڈاکٹرعاصم کاچیلنج     پہلا ٹیسٹ: پاکستان کو جیت کیلئے 32 رنز کا ہدف     چین میں مسلمان بچوں کے ”اسلامی نام“ پر پابندی عائد     منشیات کی روک تھام، عدالتی نظام میں بہتری کے لیے اقوام متحدہ کی اعانت     اسلام آباد: کتب میلےمیں اسٹیج سے گرنے والی شاعرہ فرزانہ ناز چل بسیں     سابق صدر اوباما کمیونٹی کے لیے کام کرنا چاہتے ہیں     ڈان لیکس: وزارت داخلہ کی وزیراعظم کو رپورٹ پیش کرنے کی تردید     آئونکا کا خواتین سے متعلق ٹرمپ کے رویے کا دفاع     نیویارک میں ٹیک ڈے پر نئی کمپینوں کا شو     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Pepsi-PCB Future 11 Is Headed To Your City Check Out The Schedule ! Pepsi-PCB Future 11 Is Headed To Your City Check Out The Schedule !
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi Dream World Water Park Resort Hotel Ticket & Membership Price 2017 Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
عالمی خبریں Share your views
صدر ٹرمپ ایشیائی سربراہ اجلاسوں میں شرکت کریں گے: پینس [وائس آف امریکہ اردو] 21 Apr, 2017

آسیان کے سکریٹری جنرل سے ملاقات کے بعد، پینس نے کہا کہ ٹرمپ انتظامیہ آسیان کے ساتھ تعاون جاری رکھے گی، تاکہ ’’جنوبی بحیرہٴ چین میں امن اور استحکام کو فروغ دیا جاسکے‘‘، اور اس بات کو یقینی بنایا جاسکے کہ علاقے میں ’’بغیر کسی رکاوٹ کے تجارت جاری رہ سکے‘‘

امریکی نائب صدر مائیک پینس نے انڈونیشیا کے دارالحکومت جکارتہ میں اس بات کا اعلان کیا کہ صدر ڈونالڈ ٹرمپ نومبر میں ایشیا میں منعقد ہونے والے تین سربراہ اجلاسوں میں شرکت کریں گے۔

پینس، جو اِن دِنوں ایشیا کے 10 روزہ دورے کے دوران انڈونیشیا میں ہیں، کہا ہے کہ ٹرمپ امریکہ میں منعقدہ جنوب مشرقی ایشیائی ملکوں (آسیان) کے اجلاس؛ فلپائن میں ہونے والی مشرقی ایشیا سربراہ اجلاس اور ویتنام میں منعقد ہونے والے ایشیا پیسیفک اقتصادی تعاون (اپیک) سربراہ جلاس میں شرکت کریں گے۔

آسیان کے سکریٹری جنرل سے ملاقات کے بعد، پینس نے کہا کہ ٹرمپ انتظامیہ آسیان کے ساتھ تعاون جاری رکھے گی، تاکہ ’’جنوبی بحیرہٴ چین میں امن اور استحکام کو فروغ دیا جاسکے‘‘، اور اس بات کو یقینی بنایا جاسکے کہ علاقے میں ’’بغیر کسی رکاوٹ کے تجارت جاری رہ سکے‘‘۔

جنوبی بحیرہٴ چین میں تنازعات کے حل کے لیے جنوب مشرقی ایشیائی ملک طویل مدتی سمجھوتے کے حصول کی کوششیں کر رہے ہیں۔

ایسے میں جب چین اپنا علاقائی اثر و رسوخ بڑھانے کی کوششیں جاری رکھے ہوئے ہے، خطے کو نئے چیلنجوں کا سامنا ہے؛ خاص طور پر اِن دِنوں جب ایشیا سے متعلق امریکہ کی موجودہ پالیسی کوریا کے جزیرے پر بڑھتے ہوئے تناؤ کو کم کرنے پر مرتکز ہیں۔

پینس نے انڈونیشیا کو سراہا جو، بقول اُن کے، ’’معتدل اسلامی روایات‘‘ پر عمل پیرا ہے، جب اُن کی صدر جوکو وڈوڈو سے بھی ملاقات ہوئی۔

پینس نے کہا ہے کہ ’’دنیا کی دوسری اور تیسری سب سے بڑی جمہوریتوں کے طور پر، ہمارے ملک متعدد مشترک اقدار رکھتے ہیں، جِن میں آزادی، قانون کی حکمرانی، انسانی حقوق اور مذہبی تنوع شامل ہے۔ امریکہ کو اس بات پر فخر ہے کہ وہ انڈونیشیا کے ساتھ ساجھے داری میں شریک ہے، تاکہ اِن اقدار کو فروغ دیا جا سکے اور اِنھیں تحفظ دیا جا سکے‘‘۔

فیس بک فورم


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal