News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
تازہ ترین خبریں Share your views
بھارتی کشمیر میں عسکریت پسندوں کے خلاف وسیع پیمانے پر آپریشن [وائس آف امریکہ اردو] 04 May, 2017

فضائی نگرانی کے لئے فوجی ہیلی کاپٹر اور بغیر پائلیٹ کے ڈرون طیارے استعمال کئے گئے، جبکہ جدید اسلحے سے لیس پیادہ فوج نے گاؤں گاؤں جا کر مکانوں، دکانوں اور دوسری عمارتوں، میوہ باغات اور کھیتوں کی باریک بینی سے تلاشی لی

بھارتی مسلح افواج نے جمعرات کو نئی دہلی کے زیرِ انتظام کشمیر کے جنوب میں واقع ضلع شوپیان کے تقریبا"دو درجن دیہات کو گھیرے میں لیکر مسلمان عسکریت پسندوں کے خلاف وسیع پیمانے پر آپریشن کیا۔

اس کارروائی میں بھارتی فوج کے ساتھ وفاقی پولیس فورس ’سی آر پی ایف‘ اور مقامی پولیس کے عسکریت مخالف اسپیشل آپریشنز گروپ نے بھی حصہ لیا۔ ٖ

فضائی نگرانی کے لئے فوجی ہیلی کاپٹر اور بغیر پائلیٹ کے ڈرون طیارے استعمال کئے گئے، جبکہ جدید اسلحے سے لیس پیادہ فوج نے گاؤں گاؤں جا کر مکانوں، دکانوں اور دوسری عمارتوں، میوہ باغات اور کھیتوں کی باریک بینی سے تلاشی لی۔

شام کو مشتبہ شدت پسندوں نے ٹیکسی پر سوار فوجیوں کو نشانہ بنایا، جب ٹیکسی کا گزر اِمام صاحب کے علاقے سے ہوا۔ بتایا جاتا ہے کہ یہ حملہ گھات میں بیٹھے عسکریت پسندوں نے کیا۔ حملے میں، ٹیکسی کا ڈرائیور، نذیر احمد شیخ ہلاک ہوگیا، جبکہ تین فوجی شدید زخمی ہوئے۔

سرینگر میں بھارتی فوج کے ترجمان کرنل راجیش کالیہ نے بتایا ہے کہ فوج نے حملہ آوروں کے خلاف جوابی کارروائی شروع کردی ہے اور طرفین کے درمیان آخری اطلاع آنے تک گولیوں کا تبادلہ جاری تھا۔

پولیس ذرائع نے بتایا کی فوج نے وضع شدہ طریقہ کار (سٹنڈرڈ آپریشنل پروسیجر) کی خلاف ورزی کرتے ہوئے آٹھ پبلک ٹرانسپورٹ سومو گاڑیاں سپاہیوں کو لانے لیجانے کے لئے کرایہ پر لی تھیں۔

عسکریت پسندوں کے خلاف آپریشن ایک بینک کیش وین پر حملے میں پانچ پولیس والوں اور دو بینک ملازمین کی ہلاکت، ایک عدالتی عمارت کی حفاظت پر مامور اہلکاروں سے اسلحہ چھین لینے اور دو روز کے اندر تین بینک ڈکیتیاں پیش آنے کے بعد شروع کیا گیا۔

عہدیداروں نے ان تمام واقعات کے لئے عسکریت پسندوں کو ذمہ دار ٹھرایا ہے۔ اس سے پہلے علاقے میں سرگرم عسکریت پسندوں نے کچھ ایسی تصاویر اور ویڈیوز سوشل میڈیا پر ڈال دی تھیں جن میں انہیں جنوبی کشمیر میں بے خوف ہو کر میوہ باغات اور سڑکوں پر گھومتے دیکھا جا سکتا ہے۔ فوجی آپریشن کا حکم بھارتی بری فوج کے سربراہ جنرل بِپن راوت نے سرینگر میں علاقائی کمانڈروں کے ساتھ ایک ملاقات کے دوران دیا تھا۔

دریں اثناء وادئ کشمیر میں طالبعلموں کے مظاہرے جاری ہیں۔ جمعرات کو اس طرح کے ایک مظاہرے کو دوراں جو شمال مغربی شہر سوپور میں کیا گیا حفاظتی دستوں کے طرف سے آنسو گیس کے استعمال اور بانس کے ڈنڈے چلائے جانے کے نتیجے میں نصف درجن طلبہ زخمی ہوگئے، جبکہ بیس کے قریب طالبات بے ہوش ہوگئیں۔ سرینگر میں بھی طالبعلموں اور پولیس کے درمیان جھڑپیں ہوئیں۔ عینی شاہدین کی اطلاع کے مطابق، مظاہرین نے دونوں جگہ پولیس پر سنگباری کی۔

    فیس بک فورم


    View News As Image
    Post Your Comments
    Select Language:    
    Type your Comments / Review in the space below.

    Name: Email:(Will not be shown) City:
    Enter The Code:

     
    Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
    Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
    Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

    UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal